GuidZP400 |
a5b2ca6f-bd3a-4b80-ac0a-4735087fa332
|
Biuletyn |
655132-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
|
Regon |
27385470400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lokalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tychy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 198 427
|
Zamawiajacy email |
szymon.lakota@master.tychy.pl
|
Adres strony url |
www.master.tychy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Przedsiębiorstwo Międzygminne
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.master.tychy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.master.tychy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Master Odpady i Energia So. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
|
Numer referencyjny |
DWS/11/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Worki (sztuki) ogólna ilość: 770.000 sztuk.
Worki typu (LDPE) służące do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 0,11 m3 z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dolnego.
A. Wymiary worków:
70 cm x 110 cm
B. Grubość folii:
- worki na szkło: min. 0,075 mm
- worki na tworzywa sztuczne: min 0,050 mm
- worki na makulaturę: min 0,050 mm
- worki na odpady biodegradowalne min. 0,075 mm
C. Kolory worków:
- worki na szkło: zielony
- worki na tworzywa sztuczne i metale: żółte
- worki na makulaturę: niebieskie
- worki na odpady biodegradowalne: brązowe
D. Napisy na workach:
Na workach należy zamieścić informację dotyczącą przeznaczenia worka oraz co można wrzucać, czego nie można wrzucać, adres i logo zamawiającego. Treść informacji należy ustalić z zamawiającym.
E. Ilości worków oraz termin dostawy:
- worki na szkło: 120.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 370.000 szt.
- worki na makulaturę: 130.000 szt.
- worki na odpady biodegradowalne 150.000 szt.
Ogółem 1.100.000 szt.
1.Dostawa do 30 dni od dnia podpisania umowy:
- worki na szkło: 60.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 200.000 szt.
- worki na makulaturę: 70.000 szt.
2.Dostawa:
- nie wcześniej niż 15 kwietnia 2019 r. – nie później niż 30 kwietnia 2019 r.
- worki na szkło: 40.000 szt.
- worki na tworzywa sztuczne i metale: 170.000 szt.
- worki na makulaturę: 40.000 szt.
- worki na odpady biodegradowalne: 80.000 szt.
3.Dostawa:
- nie wcześniej niż 15 lipca 2019 r. – nie później niż 30 lipca 2019 r.
- worki na szkło: 20.000 szt.
- worki na makulaturę: 20.000 szt.
- worki na odpady biodegradowalne: 70.000 szt.
Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje i nie mogą być na rolkach (sztuki), worki maja mieć tasiemki do zawiązywania.
II. Worki w pakietach ogólna ilość: (1.122.000,00 zł.) tj. 8500 pakietów po 132 sztuki worków w pakiecie.
Worki typu (LDPE) służące do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 0,11 m3 z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dolnego.
A. Grubość folii:
- worki na szkło: min. 0,075 mm
- worki na tworzywa sztuczne: min 0,050 mm
- worki na makulaturę: min 0,050 mm
- worki na odpady biodegradowalne min. 0,075 mm
- worki na odpady kuchenne min. 0,075 mm
B. Kolory worków:
- worki na szkło: zielony
- worki na tworzywa sztuczne i metale: żółte
- worki na makulaturę: niebieskie
- worki na odpady biodegradowalne: brązowe
- worki na odpady kuchenne: brązowy (odpowiedni opis na worku)
C. Ilości poszczególnych pakietów:
W pakiecie powinno się znajdować:
1. 24 sztuki worków na makulaturę,
2. 24 sztuki worków na tworzywa sztuczne i metale,
3. 12 sztuk worków na szkło
4. 48 sztuk worków na odpady biodegradowalne
5. 24 sztuki worków na odpady kuchenne
Pakiet będzie zawierał ogólnie: 132 sztuki worków, pakiet ma być kompletny, trwale zapakowany (odporny na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie)
D. Termin dostawy worków w pakietach:
Pierwsza dostawa tj. 3000 pakietów do 14 dni od dnia podpisania umowy,
Druga dostawa tj. 3000 pakietów do 21 dni od dnia podpisania umowy,
Trzecia dostawa tj. 2500 pakietów do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Ilość zamawianych pakietów 8500 x 132 sztuk worków = 1.120.000,00 sztuk.
E. Na workach należy zamieścić informację dotyczącą przeznaczenia worka oraz co można wrzucać, czego nie można wrzucać, adres i logo zamawiającego. Treść informacji należy ustalić z zamawiającym.
Dotyczy pkt I oraz pkt II:
2. Termin płatności:
- 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego dla danego okresu dostawy.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
4. Ogólna wartość zamówienia powinna zawierać koszt transportu i wyładunku na Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
5. Zamawiający przewiduje zbadanie grubości worków w danej dostawie. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zastosuje sankcje wynikające z załączonej do niniejszej SIWZ umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy dla poszczególnych worków określono szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykazu dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww.
wykaz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających
ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub
zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże,
że:
- wykonała a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 główne dostawy.
Za dostawę główną zamawiający uzna dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów o minimalnej wartości netto 300.000 zł.
3. Potencjał podmiotu trzeciego:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych;
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy
podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
d) Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w
ppkt 1), zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 5 ppkt 1 siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli
wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
odpowiednie pełnomocnictwa
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
- oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć
zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy
podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy.
c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną.
d) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wadium należy wnieść w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 10 grudnia 2018 r. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska
Nr: 66154011282001704349770004
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach
bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach.
3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie
gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji
sądów polskich.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium
nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta
gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3
bez potwierdzania tych okoliczności,
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej
kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego
(beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin
związania ofertą.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w
sposób nieprawidłowy.
6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po jego stronie,
2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|