GuidZP400 |
8c8d0000-457b-46c9-b03d-b51b17eb095d
|
Biuletyn |
654484-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
|
Regon |
27279082400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 84 200
|
Zamawiajacy fax |
32 47 84 506
|
Zamawiajacy email |
zp@wss2.pl
|
Adres strony url |
https://wss2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Projektu pod nazwą: "Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wss2.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wss2.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Adres: Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, pokój nr A1, na I piętrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia biurowego w ramach projektu: „Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy.”
|
Numer referencyjny |
BZP.38.382-46.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. III 2.2: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w § 9 wzoru umowy. 1. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w sytuacji wystąpienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron. c) w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2ust. 6 umowy, w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa. d) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian w umowie wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę. e) inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy PZP.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Krzesło
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Biurko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Lampka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Podnóżek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ergonomiczne krzesło - klęcznik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drabinka do szaf kartotecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |