Dostawa wyposażenia biurowego w ramach projektu: „Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy.”

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654484-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c8d0000-457b-46c9-b03d-b51b17eb095d
Biuletyn 654484-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Regon 27279082400000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 47 84 200
Zamawiajacy fax 32 47 84 506
Zamawiajacy email zp@wss2.pl
Adres strony url https://wss2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Projektu pod nazwą: "Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wss2.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wss2.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Adres: Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, pokój nr A1, na I piętrze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia biurowego w ramach projektu: „Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy.”
Numer referencyjny BZP.38.382-46.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. III 2.2: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w § 9 wzoru umowy. 1. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w sytuacji wystąpienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron. c) w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2ust. 6 umowy, w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa. d) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian w umowie wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę. e) inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy PZP.
IV 6 1 sposob udostepniania Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
IV 6 1 srodki ochrony Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Krzesło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Biurko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Lampka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Podnóżek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ergonomiczne krzesło - klęcznik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drabinka do szaf kartotecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno – użytkowe) stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)