GuidZP400 |
62dec0d6-d565-4013-90dc-059079b6018a
|
Biuletyn |
653472-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
|
Regon |
154800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40287
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2577000 w. 7108, 2577108
|
Zamawiajacy fax |
32 257 74 99,2577108
|
Zamawiajacy email |
bzp@ue.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.ue.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bzp.ue.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bzp.ue.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać do Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-068 Katowice; ul. Koszarowa 6, budynek N, segment C, pokój nr 01/47
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby administracji oraz badań naukowych
|
Numer referencyjny |
BZP 025/06001/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby administracji oraz badań naukowych w pieciu modułach (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym wykazem:
a) Moduł I
KOMPUTER MINI-PC z wyposażeniem (25 szt.), MONITOR LED (25 szt.)
b) Moduł II
KOMPUTER MINI-PC z wyposażeniem (125 szt.), MONITOR LED (125 szt.)
c) Moduł III
LAPTOP (4 szt.)
d) Moduł IV
DYSK ZEWNĘTRZNY (1szt.)
e) Moduł V
LAPTOP (1 szt.).
2. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia znajdują się w Formularzach nr 3A,4A, 5A, 6A, 7A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 9 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu I oraz Formularzu nr 10 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułów II-V.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia:
a) Dotyczy modułu I
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia: 24 grudnia 2018r.
b) Dotyczy modułów II-V
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia: 28 grudnia 2018r.
2. Termin płatności wynosił będzie:
a) Dla modułu I - 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego.
b) Dla modułów II – V -21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej minimalną, co do długości i rodzaju gwarancję.
Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druk oferty (Formularz nr 1 SIWZ).
4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajdują się w pkt. 11.16 SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna (dotyczy wyłącznie modułu II): Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputery, monitory, laptopy, drukarki) o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.a) składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie modułu II, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp:
a) Wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - sporządzony według wzoru – Formularza nr 8 SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami o których mowa, są:
- referencje,
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż:
- parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ,
- przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie.
Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Moduł I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: KOMPUTER MINI-PC z wyposażeniem (25 szt.), MONITOR LED (25 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu nr 3A SIWZ zawierający parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 9 SIWZ stanowiący wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Moduł II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: KOMPUTER MINI – PC z wyposażeniem (125 szt.), Monitor LED (125 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu nr 4A SIWZ zawierający parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiący wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Moduł III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: LAPTOP (4 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu nr 5A SIWZ zawierający parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiący wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Moduł IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: Dysk zewnętrzny (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu nr 6A SIWZ zawierający parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiący wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Moduł V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: Laptop (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu nr 7A SIWZ zawierający parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiący wzór umowy.
|
| |