GuidZP400 |
b7cb446f-7203-43d6-a8dc-c9149fe130b8
|
Biuletyn |
653565-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 4 w Rzeszowie.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 4 w Rzeszowie ul. Staroniwska 55
|
Numer referencyjny |
CZ-D.271.103.361.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie z podziałem na 7 części w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do dostarczenia artykułów właściwych tj. wolnych od wad.Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Ogólny Opis Przedmiotu zamówienia dla wszystkich części
- dla Części 1: OPZ dla cz.1- Załącznik nr 1
- dla Części 2: OPZ dla cz.2- Załącznik nr 2
- dla Części 3: OPZ dla cz.3- Załącznik nr 3
- dla Części 4: OPZ dla cz.4- Załącznik nr 4
- dla Części 5: OPZ dla cz.5- Załącznik nr 5
- dla Części 6: OPZ dla cz.6- Załącznik nr 6
- dla Części 7: OPZ dla cz.7- Załącznik nr 7
- wzór umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji:
Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego dla danej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach niniejszej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów dla danej części, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć kwoty netto dla cz. 1 – 2 190,00 zł, dla cz. 2 – 10 542,00 zł, dla cz. 3 – 8 256,00 zł, dla cz. 4 – 7 059,00 zł, dla cz. 5 – 6 969,00 zł dla cz. 6 – 2 472,00 zł, dla cz. 7 – 7 272,00 zł
Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji:
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Kupującego, złożone Sprzedawcy w formie pisemnej.
Ceny jednostkowe będą takie same dla zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena zawarte w druku OFERTA). Oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium: ,,czas reakcji''. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie - PIECZYWO w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.1
Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 1 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –WYROBY MLECZARSKIE, NABIAŁ i JAJA w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.2. Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 2 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, drób i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –MIĘSO, DRÓB I WĘDLINY w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ
– OPZ dla cz.3. Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 3 i wzór umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –WARZYWA I OWOCE w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ
– OPZ dla cz.4 Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 4 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –RYBY I MROŻONKI w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ
– OPZ dla cz.5 Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 5 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –WYROBY GRAMAŻERYJNE w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.6 .Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 6 i wzór umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie –RÓŻNE ART. SPOŻYWCZE w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz.7
Szczegółowy OPZ określa OPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 7 i wzór umowy
|
| |