Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań naukowych

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653669-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 10 modułów (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
- Moduł I Laptop (1 szt.)
- Moduł II Laptop (1 szt.)
- Moduł III Laptop (1 szt.)
- Moduł IV Laptop (1 szt.)
- Moduł V Laptop (1 szt.)
- Moduł VI Laptop (4 szt.)
- Moduł VII Laptop (1 szt.)
- Moduł VIII Laptop (1 szt.)
- Moduł IX Laptop (1 szt.)
- Moduł X Laptop (2 szt.)
2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio
w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A, 9A, 10A, 11A, 12A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy, wspólny dla wszystkich modułów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d7cda96-a5eb-471e-b73b-a909ea40aaa8
Biuletyn 653669-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Regon 154800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40287
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2577000 w. 7108, 2577108
Zamawiajacy fax 32 257 74 99,2577108
Zamawiajacy email bzp@ue.katowice.pl
Adres strony url www.ue.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bzp.ue.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bzp.ue.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-068 Katowice, ul. Koszarowa 6, budynek N, segment C, pokój nr 01/47
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań naukowych
Numer referencyjny BZP 026/06001/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 10 modułów (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: - Moduł I Laptop (1 szt.) - Moduł II Laptop (1 szt.) - Moduł III Laptop (1 szt.) - Moduł IV Laptop (1 szt.) - Moduł V Laptop (1 szt.) - Moduł VI Laptop (4 szt.) - Moduł VII Laptop (1 szt.) - Moduł VIII Laptop (1 szt.) - Moduł IX Laptop (1 szt.) - Moduł X Laptop (2 szt.) 2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A, 9A, 10A, 11A, 12A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy, wspólny dla wszystkich modułów.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w ramach każdego z modułów najpóźniej do dnia 28 grudnia 2018 r. 2. Warunki płatności: Zamawiający dokona płatności za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 21 dni licząc od daty wystawienia faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 3.Warunki gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej minimalną, co do długości i rodzaju gwarancję. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druki kalkulacji ceny ofertowej odpowiednio dla każdego z modułów. 4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajdują się w pkt. 11.16 SIWZ
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: - parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, - przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Moduł I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 3A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Moduł II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 4A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Moduł III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 5A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Moduł IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 6A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Moduł V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 7A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Moduł VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (4 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 8A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Moduł VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 9A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Moduł VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 10A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Moduł IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 11A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Moduł X
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (2 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 12A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Właściwości techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)