GuidZP400 |
9d7cda96-a5eb-471e-b73b-a909ea40aaa8
|
Biuletyn |
653669-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
|
Regon |
154800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40287
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2577000 w. 7108, 2577108
|
Zamawiajacy fax |
32 257 74 99,2577108
|
Zamawiajacy email |
bzp@ue.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.ue.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bzp.ue.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bzp.ue.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-068 Katowice, ul. Koszarowa 6, budynek N, segment C, pokój nr 01/47
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań naukowych
|
Numer referencyjny |
BZP 026/06001/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 10 modułów (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
- Moduł I Laptop (1 szt.)
- Moduł II Laptop (1 szt.)
- Moduł III Laptop (1 szt.)
- Moduł IV Laptop (1 szt.)
- Moduł V Laptop (1 szt.)
- Moduł VI Laptop (4 szt.)
- Moduł VII Laptop (1 szt.)
- Moduł VIII Laptop (1 szt.)
- Moduł IX Laptop (1 szt.)
- Moduł X Laptop (2 szt.)
2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio
w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A, 9A, 10A, 11A, 12A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy, wspólny dla wszystkich modułów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w ramach każdego z modułów najpóźniej do dnia 28 grudnia 2018 r.
2. Warunki płatności:
Zamawiający dokona płatności za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 21 dni licząc od daty wystawienia faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru.
3.Warunki gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej minimalną, co do długości i rodzaju gwarancję. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druki kalkulacji ceny ofertowej odpowiednio dla każdego z modułów.
4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajdują się w pkt. 11.16 SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.a) składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż:
- parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ,
- przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie.
Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Moduł I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 3A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Moduł II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 4A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Moduł III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 5A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Moduł IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 6A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Moduł V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 7A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Moduł VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (4 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 8A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Moduł VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 9A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Moduł VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 10A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Moduł IX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (1 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 11A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Moduł X
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (2 szt.) - zgodnego z parametrami określonymi w Formularzu nr 12A oraz w Formularzu nr 13 SIWZ stanowiącym wzór umowy.
|
| |