Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654868-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zamówienie podzielono na sześć części - zadań:
Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych.
Zadanie 2. Dostawa produktów garmażeryjnych
Zadanie 3. Dostawa mięsa
Zadanie 4. Dostawa art. mrożonych i ryb.
Zadanie 5. Dostawa owoców i warzyw.
Zadanie 6. Dostawa soków.
dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33530147-89fc-4c33-acc3-33e2be585c59
Biuletyn 654868-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 1589128900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, pokój 86
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu
Numer referencyjny Spr. 183/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zamówienie podzielono na sześć części - zadań: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych. Zadanie 2. Dostawa produktów garmażeryjnych Zadanie 3. Dostawa mięsa Zadanie 4. Dostawa art. mrożonych i ryb. Zadanie 5. Dostawa owoców i warzyw. Zadanie 6. Dostawa soków. dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r. Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w Części V ust 2 pkt 3 SIWZ, tj. przedstawi co najmniej jedną dostawę na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych o wartości min. 140.000 zł brutto. Zadanie 2. Dostawa produktów garmażeryjnych o wartości min. 86.000 zł brutto. Zadanie 3. Dostawa mięsa o wartości min. 150.000 zł brutto. Zadanie 4. Dostawa art. mrożonych i ryb o wartości min. 90.000 zł brutto. Zadanie 5. Dostawa owoców i warzyw o wartości min. 200.000 zł brutto. Zadanie 6. Dostawa soków o wartości min. 110.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych o wartości min. 140.000 zł brutto. Zadanie 2. Dostawa produktów garmażeryjnych o wartości min. 86.000 zł brutto Zadanie 3. Dostawa mięsa o wartości min. 150.000 zł brutto Zadanie 4. Dostawa art. mrożonych i ryb o wartości min. 90.000 zł brutto. Zadanie 5. Dostawa owoców i warzyw o wartości min. 200.000 zł brutto. Zadanie 6. Dostawa soków o wartości min. 110.000 zł brutto. Powyższy wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Ponadto, zgodnie z treścią Części IX SIWZ, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) przedstawią wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zawierający szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 2.000 zł (dwa tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) VI część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian: 1) ustawowej stawki podatku VAT; 2) zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa art. spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych. dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 2. Dostawa produktów garmażeryjnych dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 3. Dostawa mięsa dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa art. mrożonych i ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 4. Dostawa art. mrożonych i ryb . dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 5. Dostawa owoców i warzyw. dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa soków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: do dnia 31.12.2019r Planowany termin rozpoczęcia dostaw dla wszystkich części od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa żywności na potrzeby SP im. Janusza Korczaka w Józefosławiu”. Zadanie 6. Dostawa soków dla potrzeb 1260 osób objętych obiadem.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)