Zakup środków czystości do rybnickich placówek oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –zakup podstawowych środków czystości Zadanie nr 2 –zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp. Zadanie nr 3 –zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych Zadanie nr 4 –zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654586-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398312400, 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 72 rybnickich placówek oświatowych
z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1 – zakup podstawowych środków czystości określonych poniżej:
1. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych - 5 l
2. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych z dozownikiem - 750 ml
3. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych - 1 l
4. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych - 5 l
5. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych z rozpylaczem - 750 ml
6. Alkaliczny środek do mycia toalet i innych urządzeń sanitarnych - 1 l
7. Mleczko do czyszczenia powierzchni - 700 ml
8. Mleczko do czyszczenia powierzchni z wybielaczem - 500 ml
9. Proszek do szorowania - 500 g
10. Środek do usuwania pleśni - 500 ml
11. Kostka do WC z koszyczkiem - 40 g
12. Kostka do WC (zapas) - 40 g
13. Krążki żelowe do WC
14. Kostka do spłuczki - 50 g
15. Kostki do pisuarów - 1 kg
16. Zapachowa wkładka do pisuaru
17. Udrażniacz do rur i syfonów w granulkach - 500 g
18. Udrażniacz do rur i syfonów w żelu lub płynie - 500 ml
19. Płyn do mycia szyb i innych powierzchni szklanych (z rozpylaczem) - 750 ml
20. Płyn do mycia szyb i innych powierzchni szklanych - 5 l
21. Płyn do mycia okien i ram okiennych - 750 ml
22. Uniwersalny płyn do mycia podłóg i innych powierzchni - 1 l
23. Uniwersalny płyn do mycia podłóg i innych powierzchni - 5 l
24. Płyn do mycia podłóg laminowanych (paneli) - 1 l
25. Płyn do mycia podłóg z PCV - 5 l
26. Płyn do mycia podłóg i innych powierzchni drewnianych - 1 l
27. Płyn do mycia podłóg i innych powierzchni drewnianych - 5 l
28. Pasta do podłóg drewnianych - 440 ml
29. Pasta, emulsja nabłyszczająca (samopołyskowa) do PCV i linoleum - 500 ml
30. Środek nabłyszczający do podłóg drewnianych - 500 ml
31. Płyn do czyszczenia dywanów - 500 ml
32. Płyn do mycia naczyń - 500 ml
33. Płyn do mycia naczyń - 1 l
34. Płyn do mycia naczyń - 5 l
35. Preparat do czyszczenia przypaleń z rozpylaczem - 500 ml
36. Preparat do czyszczenia płyt ceramicznych z rozpylaczem - 500 ml
37. Odtłuszczacz uniwersalny kuchenny z rozpylaczem - 750 ml
38. Płyn do mycia stali nierdzewnej z rozpylaczem - 500 ml
39. Odkamieniacz do AGD w saszetkach - 30 g
40. Płyn do mycia lodówek - 250 ml
41. Pochłaniacz zapachów z lodówek
42. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 750 ml
43. Tabletki do zmywarek
44. Proszek do zmywarek - 1,5 kg
45. Uniwersalny płyn do czyszczenia zmywarek - 250 ml
46. Sól do zmiękczania wody w zmywarce - 1,5 kg
47. Odświeżacz do zmywarek
48. Proszek do prania tkanin białych - 4,5 kg
49. Proszek do prania tkanin kolorowych - 4,5 kg
50. Proszek do prania tkanin hipoalergiczny dla dzieci - 1,5 kg
51. Płyn do prania tkanin kolorowych - 4 l
52. Płyn do prania tkanin czarnych - 1 l
53. Płyn do płukania tkanin - 1 l
54. Płyn do płukania tkanin - 4 l
55. Płyn do płukania tkanin hipoalergiczny dla dzieci - 1 l
56. Krochmal - 1 l
57. Odplamiacz do tkanin - 1 l
58. Wybielacz - 1 l
59. Sól do płukania firan - 450 g
60. Wybielający płyn do płukania firan - 500 ml
61. Środek do czyszczenia pralki - 500 ml
62. Mydło w płynie do dozownika - 5 l
63. Mydło w płynie z pompką - 500 ml
64. Mydło w płynie szare z pompką - 500 ml
65. Mydło w płynie antybakteryjne do dozownika - 5 l
66. Mydło w płynie antybakteryjne z pompką - 500 ml
67. Mydło w kostce - 90 g
68. Mydło szare w kostce - 100 g
69. Mydło w kostce dla dzieci - 100 g
70. Pasta BHP do mycia rąk - 500 g
71. Mydło w pianie do dozownika Merida Top - 700 g
72. Mydło w pianie do dozownika Merida Deli Plus - 880 g
73. Odświeżacz powietrza w aerozolu - 300 ml
74. Odświeżacz powietrza w żelu - 150 g
75. Automatyczny odświeżacz powietrza - 250 ml
76. Wkłady do automatycznego odświeżacza powietrza - 250 ml
77. Mini odświeżacz powietrza - 10 ml
78. Wkłady do mini odświeżacza powietrza - 10 ml
79. Wkłady do odświeżacza General Fresh Magiczna szyszka - 40 ml
80. Wkład do odświeżacza Glade by Brise Discreet Electric - 8 g
81. Wkłady do odświeżacza Air Wick Electrical - 19 ml
82. Oświeżacz elektryczny wkładany do kontaktu
83. Wkład do odświeżacza Sense & Spray Glade by Brise - 18 ml
84. Preparat w aerozolu do czyszczenia mebli i innych powierzchni - 350 ml
85. Ocet spirytusowy - 500 ml
86. Preparat do czyszczenia ekranów LCD - 250 ml
87. Ściereczki do czyszczenia ekranów LCD
88. Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych - 400 ml
89. Płyn do czyszczenia tablic suchościeralnych - 250 ml
90. Chusteczki higieniczne
91. Chusteczki nawilżane dla dzieci
92. Zawieszka zwalczająca mole
93. Płytka zwalczająca owady
94. Środek zwalczający owady w aerozolu - 400 ml
95. Proszek zwalczający mrówki - 100 g

Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 1 (załącznik nr 1.1 do SIWZ).

Zadanie nr 2 – zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp., określonych poniżej:
1. Profesjonalny środek do ręcznego i maszynowego mycia wodoodpornych podłóg - 5 l
2. Płyn do gruntownego mycia i usuwania tłustych zabrudzeń - 1 l
3. Płyn do gruntownego mycia i usuwania tłustych zabrudzeń - 5 l
4. Uniwersalny środek z dodatkiem alkoholu do mycia powierzchni odpornych na działanie wody - 1 l
5. Uniwersalny środek z dodatkiem alkoholu do mycia powierzchni odpornych na działanie wody - 5 l
6. Powłoka polimerowa do nabłyszczania podłóg - 1 l
7. Powłoka polimerowa do nabłyszczania podłóg - 5 l
8. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg (striper) - 1 l
9. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg (striper) - 5 l
10. Środek do ekstrakcyjnego czyszczenia wykładzin dywanowych - 1 l
11. Neutralizator zapachów - 500 ml
12. Preparat eliminujący odory powstające w procesach gnilnych - 1 l
13. Środek do usuwania graffiti - 750 ml
14. Płyn do usuwania naklejek - 500 ml
15. Mydło antybakteryjne, dezynfekujące w płynie - 5 l
16. Środek do dezynfekcji rąk - 500 ml
17. Preparat dezynfekcyjno-myjący m.in. do powierzchni mających kontakt z żywnością - 1 l
18. Preparat dezynfekcyjno-myjący m.in. do powierzchni mających kontakt z żywnością - 5 l
19. Alkoholowy środek do szybkiej dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością - 450 ml
20. Środek do dezynfekcji małych powierzchni - 1 l
21. Profesjonalny środek do mycia lodówek i zamrażarek - 5 l

Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 2 (załącznik nr 1.2 do SIWZ).

Zadanie nr 3 – zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych, określonych poniżej:
1. Płyn do mycia w zmywarkach gastronomicznych - 10 l
2. Płyn do mycia w zmywarkach gastronomicznych - 20 l
3. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 5 l
4. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 10 l
5. Środek odkamieniający do zmywarek i urządzeń AGD - 5 l
6. Sól tabletkowana do zmiękczania wody - 25 kg
7. Płyn do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych - 10 l
8. Środek płuczący do pieców konwekcyjno-parowych - 5 l
9. Proszek do mycia pieców konwekcyjno-parowych - 4 kg
10. Płyn do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych UNOX - 1ll

Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 3 (załącznik nr 1.3 do SIWZ).

Zadanie nr 4 – zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych określonych poniżej:
1. Papier toaletowy do podajników rola 19 cm dwuwarstwowy"
2. Papier toaletowy do podajników rola 19 cm jednowarstwowy"
3. Papier toaletowy do podajników rola 23 cm jednowarstwowy"
4. Papier toaletowy małe rolki
5. Papier toaletowy małe rolki 50 m
6. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki składane (ZZ) szare
7. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki składane (ZZ) zielone
8. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki w roli MINI
9. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki w roli MAXI
10. Ręcznik papierowy kuchenny 10 m
11. Ręcznik papierowy kuchenny 20 m
12. Ręcznik papierowy kuchenny 60 m
13. Ręcznik papierowy do automatycznego dozownika MAXI MERIDA lub KATRIN SYSTEM
14. Ręcznik papierowy do automatycznego dozownika MINI MERIDA
15. Ręcznik papierowy do dozownika Maxi Box Prestige

Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 4 (załącznik nr 1.4 do SIWZ).

Ogólne informacje
1) Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego e-mailem lub faksem.
2) W sprawie zleceń na zamawiane środki czystości, w imieniu Zamawiającego występują Dyrektorzy placówek oświatowych lub wyznaczeni przez nich pracownicy.
3) Imienny wykaz pracowników placówek oświatowych mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek oświatowych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek.
5) Dyrektorzy lub pracownicy placówek oświatowych, o których mowa w pkt. 2 określą rodzaj poszczególnych asortymentów środków czystości w każdorazowym zamówieniu.
6) Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. Opakowania zbiorcze, np. papieru toaletowego również powinny zawierać etykietę z parametrami dostarczonego produktu.
7) Do każdego chemicznego środka czystości muszą być dostarczone aktualne karty charakterystyki aby pracownik przyjmujący towar mógł porównać parametry wybranych środków z tymi określonymi w SIWZ.
8) W przypadku wybranych dostarczonych produktów, wskazane w SIWZ parametry (np. gęstość, lepkość) mogą zostać poddane badaniu w laboratorium chemicznym.
9) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania parametrów papieru toaletowego oraz ręczników papierowych nie wyklucza dokonania pomiaru długości rolki oraz gramatury papieru (poprzez zważenie na wadze laboratoryjnej odpowiedniego odcinka papieru - szer. x dł. = 1 m2), ocenie podlegać będzie także łatwość oraz wytrzymałość przy wyciągania z podajnika, w przypadku niezgodności dostarczonego produktu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany dostarczonej partii towaru.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia chemicznych środków czystości
w opakowaniach o zwiększonej pojemności, w stosunku do określonej w specyfikacji (max. o 20% większe), zastrzegając, ze cena artykułu nie może wzrosnąć, w stosunku do ceny określonej przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wybranego asortymentu w ramach jednego zadania (np. zamiana w jednej z placówek oświatowych części ręczników kuchennych na papier toaletowy), pilnując jednocześnie aby nie zwiększyć wartości umowy.
12) W przypadku środków czystości produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu
13) Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
14) Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany.
15) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych
w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie
o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
16) W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego materiału nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
17) W przypadku dwóch następujących po sobie reklamacji materiałów równoważnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy
18) W przypadku reklamacji materiału, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego, spełniającego wymogi materiału.
Prawo opcji
W związku z możliwymi zmianami w sieci rybnickich placówek oświatowych, na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozszerzenia w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% łącznej ceny oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
W ramach prawa opcji zastosowanie będą ceny jednostkowe za poszczególne materiały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,
jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego.

Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywać się na podstawie faktur wystawianych odrębnie dla poszczególnych placówek (płatników faktur) za każdą dostarczoną partię materiałów na podstawie dowodu dostawy potwierdzonego przez osobę upoważnioną do odbioru dostawy i Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f1225b2-35f0-4d73-b971-82c5b3d9c8e6
Biuletyn 654586-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Rybnik
Regon 276255430
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324392302
Zamawiajacy fax +48324224124
Zamawiajacy email zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony url www.rybnik.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.rybnik.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.rybnik.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków czystości do rybnickich placówek oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –zakup podstawowych środków czystości Zadanie nr 2 –zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp. Zadanie nr 3 –zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych Zadanie nr 4 –zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych
Numer referencyjny ZP.271.161.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 72 rybnickich placówek oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – zakup podstawowych środków czystości określonych poniżej: 1. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych - 5 l 2. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych z dozownikiem - 750 ml 3. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych - 1 l 4. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych - 5 l 5. Płyn do gruntownego czyszczenia łazienek i innych urządzeń sanitarnych z rozpylaczem - 750 ml 6. Alkaliczny środek do mycia toalet i innych urządzeń sanitarnych - 1 l 7. Mleczko do czyszczenia powierzchni - 700 ml 8. Mleczko do czyszczenia powierzchni z wybielaczem - 500 ml 9. Proszek do szorowania - 500 g 10. Środek do usuwania pleśni - 500 ml 11. Kostka do WC z koszyczkiem - 40 g 12. Kostka do WC (zapas) - 40 g 13. Krążki żelowe do WC 14. Kostka do spłuczki - 50 g 15. Kostki do pisuarów - 1 kg 16. Zapachowa wkładka do pisuaru 17. Udrażniacz do rur i syfonów w granulkach - 500 g 18. Udrażniacz do rur i syfonów w żelu lub płynie - 500 ml 19. Płyn do mycia szyb i innych powierzchni szklanych (z rozpylaczem) - 750 ml 20. Płyn do mycia szyb i innych powierzchni szklanych - 5 l 21. Płyn do mycia okien i ram okiennych - 750 ml 22. Uniwersalny płyn do mycia podłóg i innych powierzchni - 1 l 23. Uniwersalny płyn do mycia podłóg i innych powierzchni - 5 l 24. Płyn do mycia podłóg laminowanych (paneli) - 1 l 25. Płyn do mycia podłóg z PCV - 5 l 26. Płyn do mycia podłóg i innych powierzchni drewnianych - 1 l 27. Płyn do mycia podłóg i innych powierzchni drewnianych - 5 l 28. Pasta do podłóg drewnianych - 440 ml 29. Pasta, emulsja nabłyszczająca (samopołyskowa) do PCV i linoleum - 500 ml 30. Środek nabłyszczający do podłóg drewnianych - 500 ml 31. Płyn do czyszczenia dywanów - 500 ml 32. Płyn do mycia naczyń - 500 ml 33. Płyn do mycia naczyń - 1 l 34. Płyn do mycia naczyń - 5 l 35. Preparat do czyszczenia przypaleń z rozpylaczem - 500 ml 36. Preparat do czyszczenia płyt ceramicznych z rozpylaczem - 500 ml 37. Odtłuszczacz uniwersalny kuchenny z rozpylaczem - 750 ml 38. Płyn do mycia stali nierdzewnej z rozpylaczem - 500 ml 39. Odkamieniacz do AGD w saszetkach - 30 g 40. Płyn do mycia lodówek - 250 ml 41. Pochłaniacz zapachów z lodówek 42. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 750 ml 43. Tabletki do zmywarek 44. Proszek do zmywarek - 1,5 kg 45. Uniwersalny płyn do czyszczenia zmywarek - 250 ml 46. Sól do zmiękczania wody w zmywarce - 1,5 kg 47. Odświeżacz do zmywarek 48. Proszek do prania tkanin białych - 4,5 kg 49. Proszek do prania tkanin kolorowych - 4,5 kg 50. Proszek do prania tkanin hipoalergiczny dla dzieci - 1,5 kg 51. Płyn do prania tkanin kolorowych - 4 l 52. Płyn do prania tkanin czarnych - 1 l 53. Płyn do płukania tkanin - 1 l 54. Płyn do płukania tkanin - 4 l 55. Płyn do płukania tkanin hipoalergiczny dla dzieci - 1 l 56. Krochmal - 1 l 57. Odplamiacz do tkanin - 1 l 58. Wybielacz - 1 l 59. Sól do płukania firan - 450 g 60. Wybielający płyn do płukania firan - 500 ml 61. Środek do czyszczenia pralki - 500 ml 62. Mydło w płynie do dozownika - 5 l 63. Mydło w płynie z pompką - 500 ml 64. Mydło w płynie szare z pompką - 500 ml 65. Mydło w płynie antybakteryjne do dozownika - 5 l 66. Mydło w płynie antybakteryjne z pompką - 500 ml 67. Mydło w kostce - 90 g 68. Mydło szare w kostce - 100 g 69. Mydło w kostce dla dzieci - 100 g 70. Pasta BHP do mycia rąk - 500 g 71. Mydło w pianie do dozownika Merida Top - 700 g 72. Mydło w pianie do dozownika Merida Deli Plus - 880 g 73. Odświeżacz powietrza w aerozolu - 300 ml 74. Odświeżacz powietrza w żelu - 150 g 75. Automatyczny odświeżacz powietrza - 250 ml 76. Wkłady do automatycznego odświeżacza powietrza - 250 ml 77. Mini odświeżacz powietrza - 10 ml 78. Wkłady do mini odświeżacza powietrza - 10 ml 79. Wkłady do odświeżacza General Fresh Magiczna szyszka - 40 ml 80. Wkład do odświeżacza Glade by Brise Discreet Electric - 8 g 81. Wkłady do odświeżacza Air Wick Electrical - 19 ml 82. Oświeżacz elektryczny wkładany do kontaktu 83. Wkład do odświeżacza Sense & Spray Glade by Brise - 18 ml 84. Preparat w aerozolu do czyszczenia mebli i innych powierzchni - 350 ml 85. Ocet spirytusowy - 500 ml 86. Preparat do czyszczenia ekranów LCD - 250 ml 87. Ściereczki do czyszczenia ekranów LCD 88. Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych - 400 ml 89. Płyn do czyszczenia tablic suchościeralnych - 250 ml 90. Chusteczki higieniczne 91. Chusteczki nawilżane dla dzieci 92. Zawieszka zwalczająca mole 93. Płytka zwalczająca owady 94. Środek zwalczający owady w aerozolu - 400 ml 95. Proszek zwalczający mrówki - 100 g Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 1 (załącznik nr 1.1 do SIWZ). Zadanie nr 2 – zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp., określonych poniżej: 1. Profesjonalny środek do ręcznego i maszynowego mycia wodoodpornych podłóg - 5 l 2. Płyn do gruntownego mycia i usuwania tłustych zabrudzeń - 1 l 3. Płyn do gruntownego mycia i usuwania tłustych zabrudzeń - 5 l 4. Uniwersalny środek z dodatkiem alkoholu do mycia powierzchni odpornych na działanie wody - 1 l 5. Uniwersalny środek z dodatkiem alkoholu do mycia powierzchni odpornych na działanie wody - 5 l 6. Powłoka polimerowa do nabłyszczania podłóg - 1 l 7. Powłoka polimerowa do nabłyszczania podłóg - 5 l 8. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg (striper) - 1 l 9. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg (striper) - 5 l 10. Środek do ekstrakcyjnego czyszczenia wykładzin dywanowych - 1 l 11. Neutralizator zapachów - 500 ml 12. Preparat eliminujący odory powstające w procesach gnilnych - 1 l 13. Środek do usuwania graffiti - 750 ml 14. Płyn do usuwania naklejek - 500 ml 15. Mydło antybakteryjne, dezynfekujące w płynie - 5 l 16. Środek do dezynfekcji rąk - 500 ml 17. Preparat dezynfekcyjno-myjący m.in. do powierzchni mających kontakt z żywnością - 1 l 18. Preparat dezynfekcyjno-myjący m.in. do powierzchni mających kontakt z żywnością - 5 l 19. Alkoholowy środek do szybkiej dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością - 450 ml 20. Środek do dezynfekcji małych powierzchni - 1 l 21. Profesjonalny środek do mycia lodówek i zamrażarek - 5 l Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 2 (załącznik nr 1.2 do SIWZ). Zadanie nr 3 – zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych, określonych poniżej: 1. Płyn do mycia w zmywarkach gastronomicznych - 10 l 2. Płyn do mycia w zmywarkach gastronomicznych - 20 l 3. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 5 l 4. Nabłyszczacz do płukania w zmywarkach - 10 l 5. Środek odkamieniający do zmywarek i urządzeń AGD - 5 l 6. Sól tabletkowana do zmiękczania wody - 25 kg 7. Płyn do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych - 10 l 8. Środek płuczący do pieców konwekcyjno-parowych - 5 l 9. Proszek do mycia pieców konwekcyjno-parowych - 4 kg 10. Płyn do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych UNOX - 1ll Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 3 (załącznik nr 1.3 do SIWZ). Zadanie nr 4 – zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych określonych poniżej: 1. Papier toaletowy do podajników rola 19 cm dwuwarstwowy" 2. Papier toaletowy do podajników rola 19 cm jednowarstwowy" 3. Papier toaletowy do podajników rola 23 cm jednowarstwowy" 4. Papier toaletowy małe rolki 5. Papier toaletowy małe rolki 50 m 6. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki składane (ZZ) szare 7. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki składane (ZZ) zielone 8. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki w roli MINI 9. Ręczniki papierowe do dozownika na ręczniki w roli MAXI 10. Ręcznik papierowy kuchenny 10 m 11. Ręcznik papierowy kuchenny 20 m 12. Ręcznik papierowy kuchenny 60 m 13. Ręcznik papierowy do automatycznego dozownika MAXI MERIDA lub KATRIN SYSTEM 14. Ręcznik papierowy do automatycznego dozownika MINI MERIDA 15. Ręcznik papierowy do dozownika Maxi Box Prestige Opis parametrów powyższych produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 4 (załącznik nr 1.4 do SIWZ). Ogólne informacje 1) Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego e-mailem lub faksem. 2) W sprawie zleceń na zamawiane środki czystości, w imieniu Zamawiającego występują Dyrektorzy placówek oświatowych lub wyznaczeni przez nich pracownicy. 3) Imienny wykaz pracowników placówek oświatowych mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek oświatowych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek. 5) Dyrektorzy lub pracownicy placówek oświatowych, o których mowa w pkt. 2 określą rodzaj poszczególnych asortymentów środków czystości w każdorazowym zamówieniu. 6) Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. Opakowania zbiorcze, np. papieru toaletowego również powinny zawierać etykietę z parametrami dostarczonego produktu. 7) Do każdego chemicznego środka czystości muszą być dostarczone aktualne karty charakterystyki aby pracownik przyjmujący towar mógł porównać parametry wybranych środków z tymi określonymi w SIWZ. 8) W przypadku wybranych dostarczonych produktów, wskazane w SIWZ parametry (np. gęstość, lepkość) mogą zostać poddane badaniu w laboratorium chemicznym. 9) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania parametrów papieru toaletowego oraz ręczników papierowych nie wyklucza dokonania pomiaru długości rolki oraz gramatury papieru (poprzez zważenie na wadze laboratoryjnej odpowiedniego odcinka papieru - szer. x dł. = 1 m2), ocenie podlegać będzie także łatwość oraz wytrzymałość przy wyciągania z podajnika, w przypadku niezgodności dostarczonego produktu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany dostarczonej partii towaru. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia chemicznych środków czystości w opakowaniach o zwiększonej pojemności, w stosunku do określonej w specyfikacji (max. o 20% większe), zastrzegając, ze cena artykułu nie może wzrosnąć, w stosunku do ceny określonej przez Wykonawcę w formularzu cenowym, 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wybranego asortymentu w ramach jednego zadania (np. zamiana w jednej z placówek oświatowych części ręczników kuchennych na papier toaletowy), pilnując jednocześnie aby nie zwiększyć wartości umowy. 12) W przypadku środków czystości produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu 13) Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 14) Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany. 15) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 16) W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego materiału nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 17) W przypadku dwóch następujących po sobie reklamacji materiałów równoważnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy 18) W przypadku reklamacji materiału, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego, spełniającego wymogi materiału. Prawo opcji W związku z możliwymi zmianami w sieci rybnickich placówek oświatowych, na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozszerzenia w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% łącznej ceny oferty. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. W ramach prawa opcji zastosowanie będą ceny jednostkowe za poszczególne materiały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywać się na podstawie faktur wystawianych odrębnie dla poszczególnych placówek (płatników faktur) za każdą dostarczoną partię materiałów na podstawie dowodu dostawy potwierdzonego przez osobę upoważnioną do odbioru dostawy i Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 639500,81
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r., w tym: realizacja poszczególnej dostawy w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zlecenia e-mailem lub faksem przez dyrektora placówki oświatowej lub wyznaczonego przez niego pracownika (dotyczy każdego zadania).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dotyczy zadań 1 i 4 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 100.000 zł (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę środków czystości. dotyczy zadań 2 i 3 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 35.000 zł (trzydzieści pięć tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę środków czystości. W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw, musi być spełniony: 1) przez Wykonawcę samodzielnie lub 2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem zapisów § 15. § 15 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie zwiększenia wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel, w kwocie nie większej niż 5% łącznej ceny oferty. 2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. W ramach prawa opcji zastosowanie będą ceny jednostkowe za poszczególne materiały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 5. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem. 6. W przypadku zmiany umowy określonej w ust. 1, zostanie ona wprowadzona aneksem.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup podstawowych środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 264550,69
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup podstawowych środków czystości. Opis parametrów produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 1 (załącznik nr 1.1 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57306,86
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp. Opis parametrów produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 2 (załącznik nr 1.2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 53201,71
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych Opis parametrów produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 3 (załącznik nr 1.3 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 264441,55
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Opis parametrów produktów wraz z określeniem przewidywanej liczby produktów znajdują się w tabeli w formularzu oferty na zadanie 4 (załącznik nr 1.4 do SIWZ).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)