Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654353-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35f82fb1-f08c-4bbd-bf2f-a6cc246639e6
Biuletyn 654353-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Regon 184400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8487043
Zamawiajacy fax 61 8955043
Zamawiajacy email zampub@au.poznan.pl
Adres strony url www.puls.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.puls.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.puls.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum pokój 407, IV piętro, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny 13/DAND/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączą dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego wartości min. 200 000 zł. brutto każda. Do przeliczenia wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmuje średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BIP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami pkt 7.1 ust. 2 pkt c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 12.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta – wg załącznika nr 4 Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, wg załącznika nr 5 Parafowany wzór protokołu odbioru sprzętu zawierający istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu – załącznik nr 6 Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 7 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 11 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku. – załącznik nr 8 Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001 (lub równoważny certyfikat jakości) oraz ISO 14001 lub równoważna norma określająca metody wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego przez wykonawcę i producenta sprzętu komputerowego Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ (Główny Inspektorat Ochrony Środowiska) WARUNKI GWARANCJI I SERWISU Wykonawca musi udzielić gwarancji min. 24 miesiące. Długość okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy oraz załącznika nr 9 Okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji producenta sprzętu komputerowego, nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania sprzętu komputerowego, którego standardowa gwarancja producenta jest krótsza, wymagane jest załączenie oświadczenia producenta sprzętu komputerowego potwierdzającego, że będzie on objęty gwarancją producenta na cały okres obowiązywania zaproponowanej długości gwarancji. Parafowany wzór Karty Przyjęcia zgłoszenia serwisowego – załącznik nr 10 Potwierdzenie strony internetowej umożliwiającej dokonywanie zamówień on-line opisanym w pkt. 3.10 SIWZ. Schemat przebiegu obsługi serwisowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy zawiera istotne postanowienia i stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji, będący jej integralną częścią.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań  inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799  uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę komputerów przenośnych, tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych (nr postępowania 13/DAND/PN/2018) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy Pzp.  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)