Dostawa artykułów spożywczych – Pakiet I

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Integracji Społecznej
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656055-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.

2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

część A – różne produkty spożywcze
część B – warzywa i owoce
część C – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
część D – ryby przetworzone i konserwowane
część E – produkty mleczarskie
część F – pieczywo
część G – jaja
część H – warzywa mrożone

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23d8b5e4-1ccb-4c4f-b358-c2f2fc8987eb
Biuletyn 656055-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Integracji Społecznej
Regon 24351200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 283 15 48, 887070510
Zamawiajacy email cis.bytom@interia.pl
Adres strony url www.cis.bytom.bip-gov.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna gminy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cis.bytom.bip-gov.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Integracji Społecznej ul. Chłodna 1, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych – Pakiet I
Numer referencyjny CIS.261.6.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu. 2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: część A – różne produkty spożywcze część B – warzywa i owoce część C – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne część D – ryby przetworzone i konserwowane część E – produkty mleczarskie część F – pieczywo część G – jaja część H – warzywa mrożone
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione 1) formularza oferty, (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).; 2) wypełnionego formularza – szczegółowej wyceny zamówienia dla danej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca zgodnie z załącznikami A, B, C, D, E, F, G, H do niniejszej specyfikacji; UWAGA: wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcia, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. oraz – jeżeli dotyczy: 3) dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w tym cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji  wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw.  klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono  pismo wnioskujące o zmianę; 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp. 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”. Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Integracji Społecznej 41-902 Bytom, ul. Karola Miarki 10 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iod@um.bytom.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy także w celu związanym z realizacją zamówienia) 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2019 – 30.06.2019 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)