GuidZP400 |
c2ee0c6a-d55b-4270-9fb6-bc02bebe011b
|
Biuletyn |
656042-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
|
Regon |
27020829200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Lompy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 002 050
|
Zamawiajacy fax |
322 002 060
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, budynek A, parter sekretariat ZZP
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych oraz zakup radiotelefonów noszych i przewoźnych wraz z ładowarkami
|
Numer referencyjny |
ZP-2380-449-82/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych oraz zakup radiotelefonów noszonych i przewoźnych wraz z ładowarkami " podzielony na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych
Zadanie nr 2 - Zakup radiotelefonów noszonych i przewoźnych wraz z ładowarkami
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy dla zadania 1 i dla zadania 2
b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i dla zadania 2
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji minimalnej na okres:
3.1- co najmniej 24 miesięcy na radiotelefony bazowe,
3.2- co najmniej 60 miesięcy na radiotelefony noszone i przewoźne oraz 12 miesięcy na baterie i ładowarki.
4. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr ……. do wzoru mowy. Gwarancję Wykonawca poda w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy
5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową.
6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ).
8. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
10. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 19.12.2018r. dla zadania nr 2 oraz do 15.02.2019 dla zadania nr 1. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji.
11. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo.
12. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego
w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie.
13. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
14. Wspólny słownik zamówień CPV : 32236000-6- radiotelefony
|
Cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie nr 1 – radiotelefony bazowe w terminie do 15.02.2019
Zadanie nr 2 – radiotelefony noszone i przewoźne wraz z ładowarkami w terminie do 19.12.2018
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona
oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp;
b) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia zamawiający żąda:
(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
(2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozdziałem IV B SIWZ, aktualnych na dzień złożenia tych dokumentów.
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda:
1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowani
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ -Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać wszystkie wymagane parametry zaoferowanego asortymentu wskazane w tabeli odpowiednio dla zadania nr 1 lub dla zadania nr 2 - brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: "jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)”
2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert.
UWAGA:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty
dotyczące podwykonawców.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Oświadczenia złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) lub na odrębnym dokumencie:
1. Oświadczenie o wielkości gwarancji na radiotelefony bazowe stanowiący przedmiot zamówienia dla zadania nr 1.
2. Oświadczenie o wielkości gwarancji na radiotelefony noszone i przewoźne wraz z ładowarkami i bateriami stanowiący przedmiot zamówienia dla zadania nr 2.
3. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego
4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 4 do SIWZ.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
7. Oświadczenie, Wykonawcy, iż zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania i warunki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
8. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
9. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
11. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
12. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
B. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona
najwyżej, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania
się o zamówienia publiczne.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B pkt 1 SIWZ każdy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV litera A SIWZ mogą przedstawić łącznie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zawarto w załączniku nr 2 - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy dla zadania 1 i dla zadania 2
b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i dla zadania 2
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji minimalnej na okres:
3.1- co najmniej 24 miesięcy na radiotelefony bazowe,
3.2- co najmniej 60 miesięcy na radiotelefony noszone i przewoźne oraz 12 miesięcy na baterie i ładowarki.
4. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr ……. do wzoru mowy. Gwarancję Wykonawca poda w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy
5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową.
6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ).
8. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
10. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 19.12.2018r. dla zadania nr 2 oraz do 15.02.2019 dla zadania nr 1. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji.
11. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo.
12. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego
w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie.
13. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Zakup radiotelefonów noszonych i przewoźnych wraz z ładowarkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy dla zadania 1 i dla zadania 2
b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i dla zadania 2
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji minimalnej na okres:
3.1- co najmniej 24 miesięcy na radiotelefony bazowe,
3.2- co najmniej 60 miesięcy na radiotelefony noszone i przewoźne oraz 12 miesięcy na baterie i ładowarki.
4. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr ……. do wzoru mowy. Gwarancję Wykonawca poda w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy
5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową.
6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ).
8. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
10. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 19.12.2018r. dla zadania nr 2 oraz do 15.02.2019 dla zadania nr 1. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji.
11. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo.
12. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego
w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie.
13. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
|
| |