GuidZP400 |
463a3a4c-2608-41eb-86ae-04f1c91400d4
|
Biuletyn |
656021-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Sztumie
|
Regon |
19262862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sztum
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 677 428
|
Zamawiajacy fax |
552 677 442
|
Zamawiajacy email |
powiatsztumski@wp.pl
|
Adres strony url |
www.powiatsztumski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatsztumski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowaną na adres Zamawiającego. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat pok. Nr 22 I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
|
Numer referencyjny |
ON.272.13.2018.III
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I. pług zagonowy – Załącznik A1 do SIWZ
Część II. kultywator i pielniko-obsypnik - dwa narzędzia - Załącznik A2 do SIWZ
Część III. agregat uprawowy – Załącznik A3 do SIWZ
Część IV. opryskiwacz zawieszany – Załącznik A4 do SIWZ
Część V. rozsiewacz zawieszany – Załącznik A5 do SIWZ
Część VI. sadzarka do ziemniaków – Załącznik A6 do SIWZ
Część VII. kopaczka do ziemniaków – Załącznik A7 do SIWZ
Część VIII. Obsypnik – Załącznik A8 do SIWZ
Część IX. ładowacz czołowy – Załącznik A9 do SIWZ
Część X. zamiatarka do ładowacza czołowego – Załącznik A10 do SIWZ
Część XI. Modele maszyn i narzędzi rolniczych w skali 1:32 – Załącznik A11 do SIWZ
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
1
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
UWAGA: DOTYCZY Części od I do XI
do 100 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Dniem wykonania zamówienia jest:
a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru
lub
b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2.1.1.
1/ Dotyczy Części I - Załącznik A1;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto.
2/ Dotyczy Części II – Załącznik A2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto.
3/ Dotyczy Części III – Załącznik A3:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto.
4/ Dotyczy Części IV – Załącznik A4:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto.
5/ Dotyczy Części V – Załącznik A5:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
6/ Dotyczy Części VI – Załącznik A6:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto.
7/ Dotyczy Części VII – Załącznik A7:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.
8/ Dotyczy Części VIII – Załącznik A8:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto.
9/ Dotyczy Części IX – Załącznik A9
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
10/ Dotyczy Części X – Załącznik A10
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto.
11/ Dotyczy Części XI – Załącznik A11:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznej o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. – 1.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Części IV pkt 2.1. – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jajko najkorzystniejsza) a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Część VIII pkt 3.1.; 3.2. oraz 4 SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
3.1. W celu wykazania spełniania warunku z Części IV pkt 2.1.1:
Dotyczy wszystkich Części od I do XI
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
UWAGA:
Wykonawca składa wykaz dostaw na Część, na którą składa ofertę zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
3.2. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego):
4.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia:
Specyfikacji oferowanego asortymentu wraz z oryginalnymi kartami technicznymi/katalogowymi producenta lub innymi dokumentami (zawierającymi nazwę własną producenta i parametry techniczne dla poszczególnych jednostek sprzętu i wyposażenia!!!) , w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków postawionych w opisie przedmiotu zamówienia określonych w Załącznikach od A1 do A11.
5. Dokumenty podmiotów zagranicznych
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Części VII pkt 1.1. – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
5.2. Dokument, o którym mowa w Części VII pkt 1.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1. niniejszej Części, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 5.2. stosuje się odpowiednio.
5.4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1.1. niniejszej części, składa dokument, o którym mowa w pkt 5.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 5.2. stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których wyżej mowa Wykonawcy złożą, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie postępowania Wykonawca nie zna uczestników postępowania, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferty składanie na niżej wymienione Części muszą być zabezpieczone wadium w wysokości:
1) dla Części III – 400,00 PLN
2) dla Części IV – 1.400,00 PLN
3) dla Części V – 1.200,00 PLN
4) dla Części VII – 600,00 PLN
5) dla Części IX – 900,00 PLN
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium
Dostawa wyposażenia – ZSZ Barlewiczki dla Części ……. (określić Część, której dotyczy wadium)
przed upływem terminu składania ofert – przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego.
3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucony z postępowania.
5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawarte są w wzorze umowy – Załącznik D (dla Części od I do XI) do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, tj.:
a) Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) .
b) z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie itp.
c) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
d) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej, w wyniku czego zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie,
e) wycofania z produkcji jakiegokolwiek – w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową – rodzaju (modelu) sprzętu komputerowego lub oprogramowania – w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu komputerowego lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych,
f) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty należy składać w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pług zagonowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I. pług zagonowy – Załącznik A1 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
kultywator i pielniko-obsypnik - dwa narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...) Część II. kultywator i pielniko-obsypnik - dwa narzędzia - Załącznik A2 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
agregat uprawowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...) Część III. agregat uprawowy – Załącznik A3 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
opryskiwacz zawieszany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...) Część IV. opryskiwacz zawieszany – Załącznik A4 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
rozsiewacz zawieszany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część V. rozsiewacz zawieszany – Załącznik A5 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
sadzarka do ziemniaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część VI. sadzarka do ziemniaków – Załącznik A6 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
kopaczka do ziemniaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...) Część VII. kopaczka do ziemniaków – Załącznik A7 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Obsypnik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część VIII. Obsypnik – Załącznik A8 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
ładowacz czołowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część IX. ładowacz czołowy – Załącznik A9 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
zamiatarka do ładowacza czołowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część X. zamiatarka do ładowacza czołowego – Załącznik A10 do SIWZ (...)
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Modele maszyn i narzędzi rolniczych w skali 1:32
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej do praktycznej nauki zawodu” w ramach projektu nr RPPM.04.01.00-22-0002/16 pn. „Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia dla potrzeb uruchomienia 9 pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy” współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
2.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia Pracowni Techniki Rolniczej w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach od A1 do A11 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
(...)
Część XI. Modele maszyn i narzędzi rolniczych w skali 1:32 – Załącznik A11 do SIWZ
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy naukowo-dydaktycznych, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby
Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum oraz w przypadkach wskazanych (dot. Części od I do XII- Załączniki od A1 do A12 do SIWZ) uruchomienie wyposażenia w placówce edukacyjnej.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
| |