GuidZP400 |
5c5af11f-ad82-4e67-8d0c-fa418041cd58
|
Biuletyn |
656032-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Myśli Jana Pawła II
|
Regon |
14046956000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Foksal
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 826 42 21,
|
Zamawiajacy fax |
22 826 42 23
|
Zamawiajacy email |
astepanczuk@centrumjp2.pl,
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.centrumjp2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.centrumjp2.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrumjp2.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, na adres Zamawiającego : Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11 00–372 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Informatycznego Systemu do Obsługi Stypendiów
|
Numer referencyjny |
1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie Informatycznego Systemu do Obsługi Stypendiów u Zamawiającego. Wdrożenie powinno być skuteczne i obejmować dostarczenie oprogramowania, które pozwoli na realizację zadań określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa i wdrożenie w terminie 6 miesięcy, wsparcie techniczne - dodatkowe 12 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówieniem nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 200 000 zł;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wiedza i doświadczenie :
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości co najmniej 150 000 zł brutto;
Jedno zamówienie oznacza zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy.
b) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.:
co najmniej 1 kierownik wdrożenia, posiadający doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami informatycznymi, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej 2 wdrożeniami systemów informatycznych o wartości 100 000 zł brutto każde, oraz
Zespół programistów – przynajmniej dwie osoby posiadające doświadczenie zawodowe w programowaniu systemów informatycznych w oparciu o oprogramowanie open source, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert każda z ww. osób wykonywała prace programistyczne w oparciu o oprogramowanie open source w przynajmniej dwóch projektach budowy systemów informatycznych o wartości 100 000 zł brutto każdy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ);
3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ);
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8 000 zł
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) zmiany poszczególnych etapów wykonania zamówienia i terminów ich realizacji,
3) warunków płatności,
4) zmiany wynagrodzenia,
5) wymiany oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy na inne, spełniające wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia,
6) zmiany osób realizujących umowę.
Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo
3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
4) w przypadku zmian personalnych u Zamawiającego – w szczególności związanych z urlopami pracowników, rezygnacją z pracy poszczególnych pracowników, albo
5) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub znacznie utrudnione będzie realizacja zamówienia przez osobę wskazaną w ofercie,
6) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|