Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury – 6 części

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655878-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321108, 301250001, 302313000, 302370009, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:1)Komputery, notebooki, 2)Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, 3) Podajnik dokumentów, 4)Monitory, 5)Odkurzacze serwisowe , filtry, 6)Sprzęt sieciowy, kamery cyfrowe oraz akcesoria komputerowe. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7f6b142-1995-4e04-b851-b24f53372a3f
Biuletyn 655878-N-2018
Zamawiajacy nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Regon 140580428
Zamawiajacy adres ulica ul. Przy Rondzie
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-547
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0048 12 6179655
Zamawiajacy fax 0048 12 6179653
Zamawiajacy email zamowienia@kssip.gov.pl
Adres strony url https://www.kssip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymiw rozdziale 11 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna (na parterze budynku)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury – 6 części
Numer referencyjny BD-V.2611.47.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:1)Komputery, notebooki, 2)Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, 3) Podajnik dokumentów, 4)Monitory, 5)Odkurzacze serwisowe , filtry, 6)Sprzęt sieciowy, kamery cyfrowe oraz akcesoria komputerowe. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji zamówienia dla każdej z części wynosi 40 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a)wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach: a)wstrzymania produkcji, określonego modelu sprzętu i/lub oprogramowania, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt i/lub oprogramowanie o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu i/lub oprogramowania o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu; b)pojawienia się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; c)konieczności zmiany terminu wykonania umowy w razie wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojnę, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.). Zmiana terminu wykonania umowy ww. przypadku może nastąpić na udokumentowany wniosek Wykonawcy o ilość dni występowania siły wyższej; d)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zamiany obowiązującego prawa; 2.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery, notebooki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny A (2szt.),Notebook A (3 szt.), Notebook B (10 szt.),Notebook C (4 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Drukarka laserowa kolor A (4 szt.),Drukarka laserowa kolor B (2 szt.), Urządzenie wielofunkcyjne (3 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Podajnik dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Podajnik dokumentów (1 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Monitory A (2 szt.), Monitory B ( 8 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odkurzacze serwisowe , filtry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Odkurzacze serwisowe , filtry (1 zestaw). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt sieciowy, kamery cyfrowe oraz akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Kontroler punktów dostępowych sieci bezprzewodowej (2 szt.), Przełącznik sieciowy (2szt.), Router sieciowy (2szt.), Klawiatura + mysz bezprzewodowa (5 szt.),Kamery cyfrowe (4 szt.), Statywy ( 4 szt.), Głośniki (6 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)