DOSTAWA EKRANU LEDOWEGO WRAZ Z KONSTRUKCJĄ I SKRZYNIAMI TRANSPORTOWYMI W RAMACH ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE.

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Teatr KTO
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655947-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323512000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z transportem, instalacją i uruchomieniem ekranu ledowego wraz z konstrukcją i skrzyniami transportowymi według specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ), nieużywany, kompletny i gotowy do uruchomienia, a do jego uruchomienia i używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Przedmiot dostawy ani jego część składowa lub wyposażenie nie jest sprzętem rekondycjonowanym, powystawowym i nie był wykorzystywany wcześniej przez innego użytkownika.
2) Wymagany termin płatności: 30 dni.
3) Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu dostawy: 24 miesiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Zasady i zakres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca259516-9fb5-487d-9338-8b21f3d8e672
Biuletyn 655947-N-2018
Zamawiajacy nazwa Teatr KTO
Regon 356901227
Zamawiajacy adres ulica Krowoderska 74
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-158
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126237300
Zamawiajacy fax 126338947
Zamawiajacy email sekretariat@teatrkto.pl
Adres strony url www.teatrkto.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO” działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.teatrkto.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr KTO, ul. Krowoderska 74 lok. 13, 31-158 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA EKRANU LEDOWEGO WRAZ Z KONSTRUKCJĄ I SKRZYNIAMI TRANSPORTOWYMI W RAMACH ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE.
Numer referencyjny 8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z transportem, instalacją i uruchomieniem ekranu ledowego wraz z konstrukcją i skrzyniami transportowymi według specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ), nieużywany, kompletny i gotowy do uruchomienia, a do jego uruchomienia i używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Przedmiot dostawy ani jego część składowa lub wyposażenie nie jest sprzętem rekondycjonowanym, powystawowym i nie był wykorzystywany wcześniej przez innego użytkownika. 2) Wymagany termin płatności: 30 dni. 3) Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu dostawy: 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zasady i zakres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32351200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno (1) zamówienie, spełniające następujące wymagania: i. co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę panelów LED, ii. wartość brutto przynajmniej jednego zamówienia wynosi co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia: a) Materiały firmowe (w języku angielskim lub w języku polskim, przy czym materiały w języku polskim mogą być materiałami skróconymi, gdy jednocześnie dostarczone zostaną pełne materiały w języku angielskim) – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry tego przedmiotu, b) Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE dla oferowanego przedmiotu dostawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)