GuidZP400 |
ca259516-9fb5-487d-9338-8b21f3d8e672
|
Biuletyn |
655947-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr KTO
|
Regon |
356901227
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krowoderska 74
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-158
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126237300
|
Zamawiajacy fax |
126338947
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@teatrkto.pl
|
Adres strony url |
www.teatrkto.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO” działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.teatrkto.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr KTO, ul. Krowoderska 74 lok. 13, 31-158 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA EKRANU LEDOWEGO WRAZ Z KONSTRUKCJĄ I SKRZYNIAMI TRANSPORTOWYMI W RAMACH ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE.
|
Numer referencyjny |
8/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z transportem, instalacją i uruchomieniem ekranu ledowego wraz z konstrukcją i skrzyniami transportowymi według specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ), nieużywany, kompletny i gotowy do uruchomienia, a do jego uruchomienia i używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Przedmiot dostawy ani jego część składowa lub wyposażenie nie jest sprzętem rekondycjonowanym, powystawowym i nie był wykorzystywany wcześniej przez innego użytkownika.
2) Wymagany termin płatności: 30 dni.
3) Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu dostawy: 24 miesiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Zasady i zakres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32351200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno (1) zamówienie, spełniające następujące wymagania:
i. co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę panelów LED,
ii. wartość brutto przynajmniej jednego zamówienia wynosi co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
a) Materiały firmowe (w języku angielskim lub w języku polskim, przy czym materiały w języku polskim mogą być materiałami skróconymi, gdy jednocześnie dostarczone zostaną pełne materiały w języku angielskim) – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry tego przedmiotu,
b) Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE dla oferowanego przedmiotu dostawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|