GuidZP400 |
f49f5b60-e535-4586-bdc2-c7ff7e8c9f48
|
Biuletyn |
655966-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
|
Regon |
28817100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. Piotra Ściegiennego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 548 802,
|
Zamawiajacy fax |
94 35 225 16
|
Zamawiajacy email |
m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
|
Numer referencyjny |
DPZ.271.39.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzeg (w strefie uzdrowiskowej, nadmorskiej) punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: świeżych wyrobów piekarniczych oraz ciast i produktów cukierniczych, wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2. Dostarczane produkty powinny być wysokiej jakości, nadające się do bezpośredniej konsumpcji.
3. Wymaganym terminem realizacji zleceń jest okres maksymalnie 6 godzin od chwili zgłoszenia. Zakłada się częstotliwość dostaw dwa razy dziennie przez siedem dni w tygodniu.
4. Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według partii produkcji, atestu produktu. Dostarczane produkty powinny posiadać właściwe dla wyrobu oznakowania, o których mowa w art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914), przynajmniej zawierać:
- nazwę produktu,
- nazwę producenta,
- masę,
- terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania,
- warunki przechowywania,
- identyfikację partii produktu.
4. Dopuszcza się możliwość zamieszczenia w ofercie produktów równoważnych w stosunku do produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1, pod warunkiem, że będą to produkty spełniające te same wymagania.
5. Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, kosze, pojemniki itp.) Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
6. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeżeli Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania wniosków w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres ich działalności był krótszy - w tym czasie, wykonanie z należytą starannością minimum trzech dostaw o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (dostawy do zbiorowych punktów żywienia) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł netto rocznie każda.
Wykonawca powinien dysponować środkami transportu przystosowanymi do przewozu artykułów spożywczych utrzymującymi parametry dotyczące temperatury przechowywania produktów.
Wykonawca powinien dysponować personelem przeszkolonym i posiadającym zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji w zakresie podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób biorących udział w produkcji lub obrocie środkami spożywczymi.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 i ust.2 pkt. 5 ustawy, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
• oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
• listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5) ustawy, albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wykonawca ten musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty.
2) wykazu dostaw wraz z montażem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych zadań określających, czy zadania te zostały wykonane w sposób należyty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego obowiązany będzie złożyć stosowne dokumenty dotyczące w szczególności
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10.000,00 zł
|
Liczba wykonawcow |
5
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
IV.2.1. Do postępowania zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 5 Wykonawców spełniających warunki udziału. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki udziału będzie większa od 5 zamawiający dokona oceny wniosków.
IV.2.2. Ocena wniosków polegać będzie na przyznaniu punktów wg następujących zasad:
1) za realizację w okresie ostatnich trzech lat dostaw:
- 5 punktów za każdą dostawę o rocznej wartości netto od 40.000 do 50.000 zł,
- 10 punktów za każdą dostawę o rocznej wartości netto od 50.000 do 100.000 zł,
- 15 punktów za każdą dostawę o rocznej wartości netto powyżej 100.000 zł.
2) za wysokość sumy gwarancyjnej zawartej w polisie ubezpieczeniowej:
- od 100.000,00 zł do 500.000,00 zł - 5 punktów,
- powyżej 500.000,00 zł - 10 punktów.
3) kwota posiadanych na swoim rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytowa poświadczona opinią banku:
- od 100.000,00 zł do 180.000,00 zł – 5 punktów,
- powyżej 180.000,00 zł - 10 punktów.
O końcowym wyniku decydować będzie wysokość sumy uzyskanych punktów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Minimalny okres stałości ceny wynosi 12 miesięcy. Zmiana cen jednostkowych możliwa jest tylko po
upływie okresu zadeklarowanego w ofercie (minimum 12 miesięcy), w przypadku znacznego,
udokumentowanego wzrostu lub spadku cen na rynku, po przeprowadzeniu negocjacji i dojściu do
porozumienia pomiędzy stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|