Dostawa i montaż klimatyzacji precyzyjnej

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655823-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa, wniesienie, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej precyzyjnej w serwerowni budynku PK w Warszawie ul. Postępu 3

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db9c47e8-ab51-43d1-b2ba-b3d439498dad
Biuletyn 655823-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ, rozdział IX
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż klimatyzacji precyzyjnej
Numer referencyjny PK XF 261.35.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup, dostawa, wniesienie, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej precyzyjnej w serwerowni budynku PK w Warszawie ul. Postępu 3
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy, nie dłużej niż do dnia 15 marca 2019 r.
Okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) prowadząc działalność gospodarczą polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła posiada certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych(Dz. U. z 2015 r. poz. 881, z późn. zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej. 1) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, których zakres obejmował dostawę i/lub montaż klimatyzacji precyzyjnej, przy czym wartość każdej wynosiła minimum 250 000 zł brutto. W przypadku gdy wartość umowy została wyrażona w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia umowy (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN), 2) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli oświadczy, że: dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej jedną osobą – instalatorem posiadającym aktualne w okresie wykonywania zamówienia, uprawnienia w zakresie obsługi technicznej, demontażu oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane (certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie naprawy oraz obsługi technicznej urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane) zgodnie z art. 20 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ), 3) certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego dla wykazania spełniania warunku opisanego w pkt 2 ppkt 1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci certyfikat EUROWENTU lub innego niezależnego laboratorium, potwierdzający dane techniczne producenta urządzenia zawarte w dokumentacji
Inne dokumenty niewymienione Rozdział V 13. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17. Dokument, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 17 stosuje się. Rozdział IX 1. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 2. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 3. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 13. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 14. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; c) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Umowy; d) zmiany miejsca użytkowania Urządzeń oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego. 11. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia lub jego części, o którym mowa w § 5 ust. 1, objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)