Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Miejscowość Sieroszewice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Maszyny kodujące sygnał wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655364-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151120006, 151000009, 158110006, 152000000, 155111004, 31425003, 153311709, 153310007, 155000003, 158000006, 154312000, 32222005, 153324101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5b6519e-8d6d-44aa-a1c3-d036e6f2de98
Biuletyn 655364-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Regon 29580500000
Zamawiajacy adres ulica Psary, ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Sieroszewice
Zamawiajacy kod pocztowy 63405
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 7396084, 7396315
Zamawiajacy fax 062 7396084, 7396315
Zamawiajacy email dpspsary@op.pl
Adres strony url dpspsary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia dpspsary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja dpspsary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Numer referencyjny DPS.ORA.3430.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę ubezpieenia nie mniejszą niż 10% wartości złożonej oferty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie kopii polisy OC i oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie (kopię polisy OC), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10% wartości złożonej oferty oraz oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia, jeżeli polisa wygasa w trakcie realizacji umowy - Zał. Nr 3 do siwz
Inne dokumenty niewymienione 1.Zobowiązanie podmiotów i osób trzecich, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania – Zał. Nr 4 do siwz 2.Formularz ofertowy, wypełniony zgodnie ze wzorem – Rozdział II 3.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Zał. Nr 5 do siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 22.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, która dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych, b) jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) ilość zamówionych produktów, wskazanych w załączniku do Formularza oferty może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20 % w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. (W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych produktów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza mu podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny)
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki jeżyk polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu i przetworów drobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa drobiu i przetworów drobiowych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Codzienna dostawa chleba, sukcesywna dostawa pozostałego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i przetworów rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i przetworów rybnych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mleka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mleka - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do Formularza oferty oraz opisana w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa jaj kurzych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 6 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw mrożonych i posiłków gotowych mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa warzyw mrożonych i posiłek gotowych mrożonych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 7 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw przetworzonych kwaszonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa warzyw przetworzonych kwaszonych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mnabiału - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 9 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa różncych produktów spożywczych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 10 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa tłuszczy roślinnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15431200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa tłuszczy roślinnych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 11 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Owoce cytrusowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców cytrusowych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 12 do Formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa owoców suszonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332410-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców suszonych - rodzaj, ilość dostarczanych artykułów została szczegółowo opisana w załączniku nr 13 do Formularza oferty
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)