GuidZP400 |
8b102ef2-78ae-428f-93a5-d63596162286
|
Biuletyn |
655805-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Zdrowia
|
Regon |
28798700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6349317
|
Zamawiajacy fax |
226 349 638
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/zdrowie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Priorytet X Pomoc Techniczna PO IiŚ, Priorytet IV Pomoc Techniczna POWER, Priorytet II Skuteczny i efektywny system realizacji polityki spójności POPT, Program Zdrowie w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-184) ul. Stanisława Dubois 5A.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Pełnomocnika, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.
|
Numer referencyjny |
WZP.070.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiot zamówienia: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.”
2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, składa się z dwóch części:
Część I: Dostawa sprzętu komputerowego – Notebooki wraz z systemem operacyjnym.
Część II: Dostawa sprzętu komputerowego – Monitory.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla:
Części I: w Załączniku nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Części II: w Załączniku nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy - dotyczy części I, II. Wykonawca winien określić termin dostawy zamówienia w pkt. 5 Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 3a lub 3b do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
dla Części I
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
dla Części II
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
dla Części I
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
dla Części II
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla Części I
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 brutto każda.
dla Części II
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.wykazu dostaw wykonanych, okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a, 3b do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, cenę jednostkową za pozycje określone w ww. Formularzu ofertowym , zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, okresu gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2)oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ.( jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
Dla Części I zamówienia: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Dla Części II zamówienia: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Pełnomocnika 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium w postępowaniu nr WZP.070.4.2018 Część I i/lub II zamówienia na „Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym dla:
dla Części I - Załącznik nr 2a wraz z załącznikami;
dla Części II - Załącznik nr 2b wraz z załącznikami;
|
IV 4 14 |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości
Dla Części I zamówienia 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy.
Dla Części II zamówienia 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej odpowiednią kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Pełnomocnika, nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5a, przed podpisaniem umowy, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Wzór gwarancji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
7. Warunki i termin zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2a lub 2b do SIWZ w rozdziale: „ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY”.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla części I oraz II:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu Sprzętu, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne Sprzętu nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie;
3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania;
5) w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy;
6) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę;
7) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac rozumianej, jako procedura odbioru;
8) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem.
2. O ile Umowa nie stanowi inaczej wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
|
IV 4 5 okres |
30
|