Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655805-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.”
2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, składa się z dwóch części:
Część I: Dostawa sprzętu komputerowego – Notebooki wraz z systemem operacyjnym.
Część II: Dostawa sprzętu komputerowego – Monitory.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla:
Części I: w Załączniku nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Części II: w Załączniku nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b102ef2-78ae-428f-93a5-d63596162286
Biuletyn 655805-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Zdrowia
Regon 28798700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6349317
Zamawiajacy fax 226 349 638
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/zdrowie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Priorytet X Pomoc Techniczna PO IiŚ, Priorytet IV Pomoc Techniczna POWER, Priorytet II Skuteczny i efektywny system realizacji polityki spójności POPT, Program Zdrowie w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-184) ul. Stanisława Dubois 5A.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Pełnomocnika, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.
Numer referencyjny WZP.070.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia.” 2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, składa się z dwóch części: Część I: Dostawa sprzętu komputerowego – Notebooki wraz z systemem operacyjnym. Część II: Dostawa sprzętu komputerowego – Monitory. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla: Części I: w Załączniku nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Części II: w Załączniku nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy - dotyczy części I, II. Wykonawca winien określić termin dostawy zamówienia w pkt. 5 Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 3a lub 3b do SIWZ.
Okreslenie warunkow dla Części I Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. dla Części II Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow dla Części I Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. dla Części II Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części I Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 brutto każda. dla Części II Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.wykazu dostaw wykonanych, okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a, 3b do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, cenę jednostkową za pozycje określone w ww. Formularzu ofertowym , zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, okresu gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ.( jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Dla Części I zamówienia: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Dla Części II zamówienia: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Pełnomocnika 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WZP.070.4.2018 Część I i/lub II zamówienia na „Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Zdrowia”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV IstotnePostanowienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym dla: dla Części I - Załącznik nr 2a wraz z załącznikami; dla Części II - Załącznik nr 2b wraz z załącznikami;
IV 4 14 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości Dla Części I zamówienia 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy. Dla Części II zamówienia 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej odpowiednią kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Pełnomocnika, nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5a, przed podpisaniem umowy, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Wzór gwarancji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 7. Warunki i termin zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2a lub 2b do SIWZ w rozdziale: „ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY”.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I oraz II: 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu Sprzętu, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne Sprzętu nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 5) w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 6) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę; 7) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac rozumianej, jako procedura odbioru; 8) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem. 2. O ile Umowa nie stanowi inaczej wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego – Notebooki wraz z systemem operacyjnym.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. Wykonawca winien określić termin dostawy zamówienia w pkt. 5 Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla: Części I: Załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego – Monitory.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. Wykonawca winien określić termin dostawy zamówienia w pkt. 5 Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 3b do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla: Części II: Załącznik nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)