GuidZP400 |
51db9373-72d6-442a-91da-9b1b40f7b905
|
Biuletyn |
655587-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
|
Regon |
1544738200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
158
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 506 020
|
Zamawiajacy fax |
618 506 131
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfz-poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, Punkt podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Numer referencyjny |
ZP.261.18.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem umowy jest zakup pakietu serwisowego (maitenance producenta) oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych według wymagań określonych w załączniku nr 1 do umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
193046,65
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające objęcie maintenance producenta w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca będzie świadczyć pakiet serwisowy (maintenance producenta) obowiązujący od dnia 01-01-2019 r. do dnia 31-12-2019 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru/CEIDG
Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Na podstawie § 10 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r poz. 1126), Zamawiający pobierze odpisy samodzielnie z ogólnopolskiej, bezpłatnej bazy danych, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu w formie elektronicznej i wskazania ich adresów internetowych.
2) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
3) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
4) Oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek
Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
5) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi
Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie w zakresie nie zalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
6) Informację o niekaralności wystawioną przez KRK
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: informację składają osoby fizyczne będące Wykonawcą, urzędujący członkowie organu zarządzającego lub nadzorczego w spółkach, wspólnicy w spółce jawnej
lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenci oraz podmioty zbiorowe.
Wykazanie braku podstaw wykluczenia przez Wykonawców mających siedzibę poza RP
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa następujące dokumenty:
1) Informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,
2) Potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) Nie otwarto likwidacji Wykonawcy lub nie ogłoszono jego upadłości.
Dokumenty określone w ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone w ppkt 2 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed terminem składania ofert.
Dokumenty (zaświadczenia) mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, oświadczenia własne Wykonawcy należy złożyć w oryginale.
Wykazanie braku podstaw wykluczenia w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów
Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, że podmiot, z którego potencjału korzysta nie podlega wykluczeniu z postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę Wykonawcy składają się:
a) Formularz ofertowy,
b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia,
c) Pełnomocnictwo - Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę lub osoby uprawnione zastępuje inna osoba, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub
w formie kopii poświadczonej notarialnie.
d) Potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego;
e) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wartość wadium wynosi: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych).
3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Wymaga się złożenia ofert w formie pisemnej, w języku polskim.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia;
c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
d) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;
e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
f) zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 w zakresie mniejszym od 10% wartości zamówienia określonej w umowie pierwotnej.
2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
3. Nie stanowi zmiany umowy: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
4. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|