Zakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655587-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup pakietu serwisowego (maitenance producenta) oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych według wymagań określonych w załączniku nr 1 do umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51db9373-72d6-442a-91da-9b1b40f7b905
Biuletyn 655587-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Regon 1544738200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 158
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 506 020
Zamawiajacy fax 618 506 131
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
Adres strony url www.nfz-poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, Punkt podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pakietu serwisowego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (centralnego systemu archiwizacji danych) dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Numer referencyjny ZP.261.18.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest zakup pakietu serwisowego (maitenance producenta) oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych według wymagań określonych w załączniku nr 1 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 193046,65
Waluta calosc pln
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające objęcie maintenance producenta w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca będzie świadczyć pakiet serwisowy (maintenance producenta) obowiązujący od dnia 01-01-2019 r. do dnia 31-12-2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru/CEIDG Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Na podstawie § 10 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r poz. 1126), Zamawiający pobierze odpisy samodzielnie z ogólnopolskiej, bezpłatnej bazy danych, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu w formie elektronicznej i wskazania ich adresów internetowych. 2) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4) Oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie w zakresie nie zalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6) Informację o niekaralności wystawioną przez KRK Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: informację składają osoby fizyczne będące Wykonawcą, urzędujący członkowie organu zarządzającego lub nadzorczego w spółkach, wspólnicy w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenci oraz podmioty zbiorowe. Wykazanie braku podstaw wykluczenia przez Wykonawców mających siedzibę poza RP Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa następujące dokumenty: 1) Informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, 2) Potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Nie otwarto likwidacji Wykonawcy lub nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty określone w ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone w ppkt 2 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Dokumenty (zaświadczenia) mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, oświadczenia własne Wykonawcy należy złożyć w oryginale. Wykazanie braku podstaw wykluczenia w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, że podmiot, z którego potencjału korzysta nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę Wykonawcy składają się: a) Formularz ofertowy, b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, c) Pełnomocnictwo - Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę lub osoby uprawnione zastępuje inna osoba, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. d) Potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego; e) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wartość wadium wynosi: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych). 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Wymaga się złożenia ofert w formie pisemnej, w języku polskim.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; d) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 w zakresie mniejszym od 10% wartości zamówienia określonej w umowie pierwotnej. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Nie stanowi zmiany umowy: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dni pracy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)