3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośro-dek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę krzeseł konferencyjnych tapicerowanych – 200 szt.
- dostawę i montaż wieszaków ściennych na odzież - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr 7 do SIWZ.
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ.
3) Po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń, montaż wieszaków, zło-żenie krzeseł w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utylizacja materiałów odpadowych i opakowań.
4) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko, 34-514 Dzianisz 173.
5) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.
6) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:
6.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego
6.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego.
7) Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV).
39112000-0 krzesła
39136000-4 wieszaki na odzież
3.3. Rozwiązania równoważne.
• W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
• W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
• Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
• Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami).
|
GuidZP400 |
31326e6d-1a09-435f-b050-675b4c0df7c4
|
Biuletyn |
655822-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kościelisko
|
Regon |
49052655000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Podhalańskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościelisko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34511
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 079 100
|
Zamawiajacy email |
przetargi@koscielisko.com.pl
|
Adres strony url |
www.gminakoscielisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakoscielisko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakoscielisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.61.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośro-dek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę krzeseł konferencyjnych tapicerowanych – 200 szt.
- dostawę i montaż wieszaków ściennych na odzież - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr 7 do SIWZ.
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ.
3) Po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń, montaż wieszaków, zło-żenie krzeseł w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utylizacja materiałów odpadowych i opakowań.
4) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko, 34-514 Dzianisz 173.
5) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.
6) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:
6.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego
6.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego.
7) Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV).
39112000-0 krzesła
39136000-4 wieszaki na odzież
3.3. Rozwiązania równoważne.
• W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
• W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
• Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
• Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami).
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w opar-ciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postę-powaniu restrukturyzacyjnym jest przewidzia-ne zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym posta-nowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwida-cję jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)]
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty ; ew. pełnomocnictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przy-należności do tej samej grupy kapitało-wej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postę-powania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że po-wiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:
1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, tj.:
a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku:
a) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie,
3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowa-dzenia tych zmian,
e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do ak-tualnego stanu prawnego.
2. Zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postę-powaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowią-cych ta-jemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej opra-wie (opako-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego za-strzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|