GuidZP400 |
fd01ee1a-a0d6-43da-bd2d-542658cc482c
|
Biuletyn |
655777-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 152 im. Elizy Orzeszkowej w Łodzi
|
Regon |
73133000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90559
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 637 56 94
|
Zamawiajacy fax |
42 637 56 94
|
Zamawiajacy email |
sp.nr.152@neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.sp152lodz.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „152 pomysły na rozwój” RPLD11.01.04-10-0015/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp152lodz.edupage.org
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp152lodz.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 152, 90-559 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 52/54
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu TIK do projektu „152 pomysły na rozwój” realizowanego przez Szkołę Podstawową nr 152 im. Elizy Orzeszkowej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
2/SP152/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki,
województwo łódzkie jest dostawa sprzętu TIK do projektu „152 pomysły na rozwój” realizowanego
przez Szkołę Podstawową nr 152 im. Elizy Orzeszkowej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o właściwościach i ilościach szczegółowo
wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2.
Szczegółowe wymagania techniczne są określone w załączniku 1C do SIWZ. 3. ZASADY
RÓWNOWAŻNOŚCI – Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych
lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne,
funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający
dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych,
funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia
zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego
rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
98549,85
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie
dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma
art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 1.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa
dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2 Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
1.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których
mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych
baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 1.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w
posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez
zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub
dokumentów, o ile są one aktualne. 1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z
tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a żaden z Wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy; b przynajmniej
jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w
postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy 1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów
obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i
urządzenia, wysokość wynagrodzenia. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w
przypadku: a) działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych
adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów,
itp.); b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę
okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2
ust. 1, c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w
przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia, d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa
lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie
obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do
przedmiotu zamówienia, e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, f) w sytuacji, gdy dostarczenie
przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci
wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji
Zamawiającego dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie
gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej
umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów
dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ oraz niniejszej umowy
i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert, 3. Wystąpienie którejkolwiek z
wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do
dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4.
Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności
uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|