Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655546-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie jest podzielone na 10 części:
Część 1: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 1 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 2: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 3: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 4 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 4: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 5 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 5: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 6: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 7 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 7: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 8 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 8: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 10 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 9: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Część 10: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 12 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
2.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.).
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego.
2.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego.
2.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm.
2.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ).
2.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy dla:
• Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20
• Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie, ul. ks. bpa Wł. Bandurskiego 1
• Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122
• Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24
• Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299
• Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1
• Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27
• Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30
• Szkoły Podstawowej nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10
• Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0bb3ebe7-95f5-4974-b173-0850cef94a4e
Biuletyn 655546-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://cuwmikolow.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny CUW/PN/101/2018/J
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie jest podzielone na 10 części: Część 1: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 1 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 2: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 3: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 4 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 4: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 5 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 5: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 6: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 7 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 7: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 8 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 8: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 10 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 9: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 10: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 12 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 2.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 2.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 2.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 2.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 2.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy dla: • Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20 • Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie, ul. ks. bpa Wł. Bandurskiego 1 • Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122 • Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24 • Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299 • Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1 • Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27 • Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30 • Szkoły Podstawowej nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10 • Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy – do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 1 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 4 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 5 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 7 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 8 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 10 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 12 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Termin realizacji zamówienia – 40,00 pkt. = 40% 1.1. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2. Ocena kryterium „Termin realizacji zamówienia” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 1.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 1.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 1.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)