ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653653-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę w/w asortymentu podzieloną na 13 zadań (pakietów) przez okres 12 miesięcy, od daty obowiązywania umowy.

Zamawiający wymaga, aby dostawy przedmiotu zamówienia realizowane były wg założeń zawartych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ.
Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541).
W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż zamieszczona w SIWZ, jednak nie większa niż 100 sztuk, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ilość opakowań handlowych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku skorzystania z ww. możliwości przez Wykonawcę (tj. zmiana przeliczenia opakowania), Zamawiający zwraca się z prośbą, o zamieszczenie odpowiedniej adnotacji w złożonej ofercie przy zaoferowanym produkcie.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. Jeżeli zapisy zawarte w formularzu cenowym wskazywałyby w odniesieniu do niektórych wyrobów znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert na „wyroby” równoważne. Wszelkie „wyroby” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów wykazujących spełnienie przez produkty równoważne ww. parametrów i cech.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b58e96ef-3fc8-4fce-b6ad-f7d9efe6d1a2
Biuletyn 653653-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Regon 30637700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Myszków
Zamawiajacy kod pocztowy 42300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 138 978
Zamawiajacy fax 343 138 978
Zamawiajacy email przetargizoz@poczta.fm
Adres strony url www.bip.zozmyszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zozmyszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zozmyszkow.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
Numer referencyjny SP ZOZ/DZ/43/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę w/w asortymentu podzieloną na 13 zadań (pakietów) przez okres 12 miesięcy, od daty obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby dostawy przedmiotu zamówienia realizowane były wg założeń zawartych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541). W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż zamieszczona w SIWZ, jednak nie większa niż 100 sztuk, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ilość opakowań handlowych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku skorzystania z ww. możliwości przez Wykonawcę (tj. zmiana przeliczenia opakowania), Zamawiający zwraca się z prośbą, o zamieszczenie odpowiedniej adnotacji w złożonej ofercie przy zaoferowanym produkcie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. Jeżeli zapisy zawarte w formularzu cenowym wskazywałyby w odniesieniu do niektórych wyrobów znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert na „wyroby” równoważne. Wszelkie „wyroby” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów wykazujących spełnienie przez produkty równoważne ww. parametrów i cech.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 (oraz załączniki nr 3 i 5 - jeżeli dotyczą)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 (oraz załączniki nr 3 i 5 - jeżeli dotyczą)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 (oraz załączniki nr 3 i 5 - jeżeli dotyczą)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 22 o braku orzeczenia wobec Wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania sie o zamówienia publiczne – Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego. 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniu społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia: a. Dla wyrobów medycznych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP oraz dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w SIWZ tj. klasy i reguły, a dla produktów nie będących wyrobami medycznymi innych dokumentów dopuszczających na terenie RP. b. Kart charakterystyki w zakresie Pakietu nr 2 potwierdzające dla opasek gipsowych minimalny 94 % poziom wysycenia masą gipsową. c. Próbek oferowanych wyrobów celem porównania zgodności oferowanego wyrobu z zapisami SIWZ, a w szczególności w zakresie: Pakiet nr 1 poz. 3 – 1 opak. jednostkowe/ Pakiet nr 2 poz. 2, 4, 5, 8 – po 1 opak. jednostkowym/ Pakiet nr 3 poz. 5, 7, 8,11 – po 1 opak. jednostkowym/ Pakiet nr 4 poz. 1, 3, 6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany w zakresie: a. numeru katalogowego produktu; b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; c. sposobu konfekcjonowania, d. wprowadzenia do sprzedaży przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego, udoskonalonego, e. zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności. f. zmiany cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV 6 1 sposob udostepniania 24. W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie powinien: a) załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: ─ mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, ─ nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, ─ podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. b) dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa załączyć do oferty w sposób umożliwiający utajnienie tej części oferty np. złoży utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spiąć (zszyć) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym załączeniem do oferty oświadczenia treści „ informacje zawarte na stronach od nr … do nr … stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom niniejszego postępowania. W przypadku gdy Wykonawca zastrzega w złożonej ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (np. art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych) lub odrębnych przepisów konsekwencją stwierdzenia przez Zamawiającego bezzasadności takiego zastrzeżenia jest wyłączenie zakazu ujawniania tych informacji.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)