"Dostawa talonów żywieniowych dla klientów MOPS w Siemianowicach Śląskich"

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656758-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9.600 sztuk znaków legitymacyjnych w postaci talonów żywieniowych o łącznej wartości nominalnej 96.000 zł, w nominałach po 10 zł. Wystawione przez Wykonawcę talony będą stanowiły zapłatę za artykuły żywnościowe oraz przemysłowe, z wyjątkiem napojów alkoholowych i papierosów. Zamawiający wymaga, żeby talony były przyjmowane w co najmniej 15 punktach handlowych prowadzących na terenie gminy Siemianowice Śląskie sprzedaż detaliczną, o której mowa w dziale 47 punktach 47.1 i 47.2 Polskiej Klasyfikacji Działalności. Ponieważ Zamawiający wyklucza możliwość zakupu wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych przy użyciu talonu, na talonie musi być umieszczona informacja o zakazie zakupu w/w artykułów. Termin ważności talonów nie może być krótszy, niż 6 miesięcy od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby zamówionych talonów żywieniowych, w zależności od jego potrzeb.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać talony żywieniowe sukcesywnie, w dwunastu częściach do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dostaw, w zależności od swoich potrzeb.
Zamawiający będzie każdorazowo określał w składanym zamówieniu liczbę i wartość nominalną zamawianych talonów żywieniowych. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć talony do siedziby Zamawiającego, w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia są opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7b1c059-8dd5-4889-9ca4-8d641d6a7e77
Biuletyn 656758-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 344749200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 765 62 00
Zamawiajacy fax 032 765 62 19
Zamawiajacy email mops@mops.siemianowice.pl
Adres strony url http://www.mops.siemianowice.4bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.siemianowice.4bip.pl/index.php?idg=6&id=99&x=5&y=88
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.siemianowice.4bip.pl/index.php?idg=6&id=99&x=5&y=88
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa talonów żywieniowych dla klientów MOPS w Siemianowicach Śląskich"
Numer referencyjny ZP.330-8/18
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9.600 sztuk znaków legitymacyjnych w postaci talonów żywieniowych o łącznej wartości nominalnej 96.000 zł, w nominałach po 10 zł. Wystawione przez Wykonawcę talony będą stanowiły zapłatę za artykuły żywnościowe oraz przemysłowe, z wyjątkiem napojów alkoholowych i papierosów. Zamawiający wymaga, żeby talony były przyjmowane w co najmniej 15 punktach handlowych prowadzących na terenie gminy Siemianowice Śląskie sprzedaż detaliczną, o której mowa w dziale 47 punktach 47.1 i 47.2 Polskiej Klasyfikacji Działalności. Ponieważ Zamawiający wyklucza możliwość zakupu wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych przy użyciu talonu, na talonie musi być umieszczona informacja o zakazie zakupu w/w artykułów. Termin ważności talonów nie może być krótszy, niż 6 miesięcy od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby zamówionych talonów żywieniowych, w zależności od jego potrzeb. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać talony żywieniowe sukcesywnie, w dwunastu częściach do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dostaw, w zależności od swoich potrzeb. Zamawiający będzie każdorazowo określał w składanym zamówieniu liczbę i wartość nominalną zamawianych talonów żywieniowych. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć talony do siedziby Zamawiającego, w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia są opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 346000,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez nich działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub nadal wykonują w należyty sposób przynajmniej jedną (1) dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, której wartość wynosi co najmniej 100.000 zł brutto; b) oferują talony żywieniowe, które w całym okresie wykonania zamówienia będą przyjmowane i realizowane w co najmniej piętnastu (15) punktach handlowych prowadzących sprzedaż detaliczną na terenie gminy Siemianowice Śląskie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, do złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, aktualnych na dzień złożenia, wszystkich lub wybranych następujących oświadczeń/dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wystawionego przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o niewydaniu wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w Ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445); f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca (jeśli dotyczy).
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona w zakresie wartości umowy, w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli ta zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia. Zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia przez Zamawiającego zgody na tę zmianę.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba punktów handlowych, w których można realizować talony żywieniowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)