Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656763-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów papierniczych, biurowych i materiałów
eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich
absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie produkty muszą być nowe i nieużywane,
materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i
pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach
odpowiednio zabezpieczonych przez producenta, zamówienie obejmuje materiały eksploatacyjne do
nowo zakupionych urządzeń drukujących znajdujących się na gwarancji producenta, dlatego
wymagane są tylko oryginalne materiały eksploatacyjne, tzn. dopuszczone do eksploatacji przez
producenta urządzenia do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, termin
obowiązywania gwarancji na materiały eksploatacyjne musi wynosić minimum 12 m-cy od daty
dostawy, oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji urządzeń, do
których są przeznaczone, 4. Miejsce dostawy: dostawa na koszt Wykonawcy do budynku Politechniki
Opolskiej Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole,
pomieszczenie, do którego Wykonawca wniesie Asortyment wskaże osoba odpowiedzialna za
realizację umowy ze strony Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7270c9e-1471-41f5-8bdd-b0abdc297f87
Biuletyn 656763-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Opolska
Regon 00000173200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prószkowska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-758
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4498178 , 77 4498177
Zamawiajacy fax 77 4498180
Zamawiajacy email r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl
Adres strony url www.po.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://przetargi.po.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.po.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole bud. 5 pok. nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.
Numer referencyjny ZP/D/70/2018 - A
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie produkty muszą być nowe i nieużywane, materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach odpowiednio zabezpieczonych przez producenta, zamówienie obejmuje materiały eksploatacyjne do nowo zakupionych urządzeń drukujących znajdujących się na gwarancji producenta, dlatego wymagane są tylko oryginalne materiały eksploatacyjne, tzn. dopuszczone do eksploatacji przez producenta urządzenia do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, termin obowiązywania gwarancji na materiały eksploatacyjne musi wynosić minimum 12 m-cy od daty dostawy, oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji urządzeń, do których są przeznaczone, 4. Miejsce dostawy: dostawa na koszt Wykonawcy do budynku Politechniki Opolskiej Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, pomieszczenie, do którego Wykonawca wniesie Asortyment wskaże osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)