GuidZP400 |
7af4f533-3cee-412a-8e2d-977e6d0d3bf4
|
Biuletyn |
656613-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
|
Regon |
41000607000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korczaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-65 5207046
|
Zamawiajacy fax |
0-65 5299612
|
Zamawiajacy email |
mopr@leszno.pl
|
Adres strony url |
www.bip.moprleszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.moprleszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.moprleszno.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWĘ ŻYWNOŚCI DO KUCHNI W DOMU SENIORA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W LESZNIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
|
Numer referencyjny |
ZP/03/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWĘ ŻYWNOŚCI DO KUCHNI W DOMU SENIORA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W LESZNIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
10.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z pkt.9 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, oraz zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.9.4 siwz:
a) 9.4 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.10.1 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
10.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Mięso”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. '
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
"Wędliny"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Drób”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Artykuły spożywcze"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Artykuły spożywcze" - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
"Ciasto"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 12:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
"Pieczywo"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:00 do 8:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
"Jaja świeże"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Jaja świeże” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
„Mleko i artykuły mleczarskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
"Warzywa i owoce świeże”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
„Warzywa i owoce mrożone”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
„Ryby świeże”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
„Ryby, filety mrożone”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
„Drób mrożony - vacum”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
|
| |