GuidZP400 |
8155a80f-0a55-4eeb-b743-172f12c58d51
|
Biuletyn |
656745-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
|
Regon |
155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narbutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 849 97 95
|
Zamawiajacy fax |
22 849 94 34
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wip.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wip.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia państowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wip.pw.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wip.pw.edu.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa pok. 114( Biuro Dziekana )
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mikroskopu cyfrowego dla Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Wydziału Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
|
Numer referencyjny |
23/2018/WIP-IMIP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
2.Przedmiot zamówienia nie został przez Zamawiającego podzielony na części.
3.Przedmiot zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenie zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi poniższe zaświadczenia:
3.1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3.3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3.4 oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności;
3.5 oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
3.6 oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Forma dokumentów: dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VIII ust 1 stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;
3) zaświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust 3 niniejszej SIWZ.
4) firmowe materiały informacyjne (karty katalogowe, ulotki, foldery) celem potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych;
5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
6) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy);
7) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
8) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – w formie oryginału (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści Umowy w następujących przypadkach:
1) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynek (tzn.: producent zakończył produkcję danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z rynku, jego produkcja została zakończona), Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie;
2) wystąpienia ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
3) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych.
4) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
6) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
7) wystąpienia rozbieżności w ilości oraz treści przedmiotu zamówienia wynikających ze zmian organizacyjnych jednostek usytuowanych w miejscu montażu przedmiotu zamówienia,
8) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego,
9) zmiany Podwykonawcy, który będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w ogłoszeniu,
10) pozostałe zmiany określone w umowie.
2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego:
Politechnika Warszawska - Wydział Inżynierii Produkcji
Gmach Nowy Technologiczny
ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa
Biuro Dziekana pokój nr 114 do dnia 11.12.2018 r. do godz. 11.00.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2018 r. o godzinie 11.30
Politechnika Warszawska - Wydział Inżynierii Produkcji
ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, Gmach Nowy Technologiczny, pokój nr 27 (Zamówienia publiczne)
|