GuidZP400 |
7ecf29f0-a860-4f52-84f3-d9ac4bc320f8
|
Biuletyn |
656522-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
581192100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Boguszów-Gorce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
074 8449561, 8441913
|
Zamawiajacy fax |
074 8449561, 8441913
|
Zamawiajacy email |
ops@opsboguszow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.boguszow-gorce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.boguszow-gorce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Pomocy Społecznej, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Kasprzaka 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej – mieszkańców dzielnicy Boguszów – w formie świadczeń niepieniężnych.
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej - mieszkańców dzielnicy Boguszów - w formie świadczeń niepieniężnych. Średnia miesięczna wartość świadczeń wynosi 5.897,50 zł. Średnia ilość osób korzystających: 16. Pomoc w formie niepieniężnej ma postać ogólnie dostępnych w handlu detalicznym podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych, do odbioru których podopieczni będą uprawnieni na podstawie bonów emitowanych przez Zamawiającego, identyfikujących uprawnienia wynikające z wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej decyzji przyznających zasiłki stałe, okresowe oraz celowe. Odbiór towarów odbywać się będzie w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia placówek, to jest co najmniej od 07.30 do 14.00, w placówkach handlowych zlokalizowanych na obszarze dzielnicy Boguszów miasta Boguszowa-Gorc. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe, w tym piwo, i wyroby tytoniowe. Niedopuszczalny jest także jednorazowy odbiór większych ilości (powyżej 4 sztuk jednego rodzaju) artykułów. Zamawiający wymaga, by artykuły wydawane osobom uprawnionym były w pełni wartościowe oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga, by te same artykuły stanowiły przedmiot handlu w ogólnej działalności placówki, w której realizować uprawnienia będą Klienci Ośrodka.
Podopieczni OPS, za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.), realizują zakup artykułów w placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania. Po zakończeniu miesiąca, w terminie 7-iu dni, Wykonawca dostarcza do Zamawiającego rozliczenie z listą osób i zrealizowanymi bonami (według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ) za określony, poprzedni miesiąc, wraz z dowodami zakupów (paragonami). Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów tytoniowych i alkoholowych, w tym piwa) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentacji w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie własne Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie udokumentowania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy przedstawiają oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 i 6 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ);
2) dokumenty i oświadczenia (załącznik nr 4, 5 i 6 do SIWZ);
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów do niej należących (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. 2018 poz. 798 ze zm.) - jeśli dotyczy;
5) pełnomocnictwo potwierdzające ważność złożenia oferty – w przypadku dokonania czynności przez osobę nie uwidocznioną w odpisie KRS (dla spółek prawa handlowego), albo w przypadku dokonania czynności przez osobę nie będącą właścicielem firmy - w przypadku innej formy prawnej Wykonawcy, albo w przypadku dokonania czynności przez pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp – jeśli dotyczy;
6) oświadczenie własne Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(a) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wskazanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach:
a) termin realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np. opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego dotacji na realizację zadań,
b) zakres przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub zmiany obowiązującego prawa,
c) regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
d) wystąpienie przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji ogłoszenia o zamówieniu, powodujące konieczność wprowadzenia zmiany postanowień umowy,
e) nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (np. zmiana nr konta bankowego),
f) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach.
W przypadku konieczności zmian umowy, zostaną one wprowadzone na piśmie, niezwłocznie po zawiadomieniu drugiej strony o potrzebie dokonania zmian.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (zał. nr 8 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|