Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2019 r.

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656500-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
1) Ilości towarów podane w tabeli 1 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów.
2) Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne;
15131130-5 Wędliny;
15112000-6 Drób.
3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową) oraz musi posiadać:
- nazwę producenta,
- aktualny termin przydatności do spożycia,
- wartość odżywczą,
- skład,
3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie.
4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę.
7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony.

8) W przypadku dostarczenia towaru:
a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad.
b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Zamawiający może odmówić jego przyjęcia.
c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy.
d) z opóźnieniem w terminie dostawy – Zamawiający może odmówić jej przyjęcia.
e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia)
podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 855b646a-fa36-4d40-9ff8-fd57cbb00354
Biuletyn 656500-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 68647085927
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzemieślnicza
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 721 573
Zamawiajacy fax 326 722 256
Zamawiajacy email dps_zawiercie@isn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2019 r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Ilości towarów podane w tabeli 1 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów. 2) Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne; 15131130-5 Wędliny; 15112000-6 Drób. 3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową) oraz musi posiadać: - nazwę producenta, - aktualny termin przydatności do spożycia, - wartość odżywczą, - skład, 3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie. 4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. 7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony. 8) W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad. b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. d) z opóźnieniem w terminie dostawy – Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia) podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ 1 Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 Zestawienie kosztów (tabela nr 1). Załącznik nr 3: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Załącznik nr 4: Oświadczenie w związku z art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. oraz ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (grupa kapitałowa), Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków RODO 5. Załącznik nr 5: Wzór umowy. 6.Załącznik nr 6: Klauzula informacyjna Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst XVIII Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz będących następstwem zmian w regulacjach stanów i norm prawnych, a także danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4. W przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)