Przedmiotem zamówienia jest Realizacja dostaw artykułów z grupy 158 „Różne produkty spożywcze” (PIECZYWO). Opis przedmiotu zamówienia według ilości podanych poniżej:1.Chleb pszenno- żytni 15811100-7-Chleb pszenno-żytni pakowany w folię, krojony 1000g/opakowanie, z mąki żytniej i mąki pszennej, na kwasie z dodatkiem soli 36 095 kg, 2. Bułka pszenna 100 gr. 15811400-0 - Bułka pszenna 100 gr. z mąki pszennej na drożdżach z dodatkiem soli, cukru, mleka 40 630 szt., 3.Bułka tarta 15820000-2 Bułka tarta czerstwa, miałko zmielona 366 kg, 4. Bułka pszenna długa
15811100-6 Bułka pszenna długa, krojona, foliowana o wadze 400 g 3920 kg. Wymagania organizacyjne dot. realizacji przedmiotu zamówienia, 1. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień złożonych przez zamawiającego według jego potrzeb do magazynu żywnościowego: 1)Zakładu Karnego w Herbach, ul. Krótka 28, 42-284 Herby, 2)Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach, ul. Sobieskiego 6, 42-700 Lubliniec w dni powszednie do godziny 11:30 oraz w soboty do godziny 11:30, z którym zostanie zawarta umowa (załącznik nr 6 do SIWZ).W zależności od potrzeb zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości realizowanych dostaw z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w ofercie. 2.Ryzyko i koszt transportu dostarczanego towaru obciąża Wykonawcę i zostaje wliczony w cenę dostarczanych towarów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru Zamawiającemu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1541 z późn. zm.). 4. Samochód dostawczy, którym transportowane będą towary musi spełniać wymagania sanitarne i HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami. W/w samochód winien zabezpieczać towar przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych oraz smakowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczać towar na czas przewozu. Ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, oraz bierze odpowiedzialność za braki oraz wady powstałe w czasie transportu. 6. Osoba dostarczająca towar do zamawiającego winna posiadać i okazywać na każde żądanie zamawiającego aktualną książeczkę badań do celów sanitarno – epidemiologicznych. 7.Zamawiający poprzez wyznaczonego pracownika dokonywał będzie odbioru ilościowego i organoleptycznego oceny jakości dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 8.Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Zakładu Karnego w Herbach. 9.Pracownicy Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. 10.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej partii dostarczanego towaru prawidłowo wystawioną fakturę VAT/rachunek. 11. Zawarte w fakturach/rachunkach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określoną w SIWZ. 12. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy wskazane w Formularzu ofertowym w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 13. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia w pierwszej kolejności. 14.Pozostałe postanowienia dot. realizacji niniejszego zamówienia, w tym w szczególności warunki reklamacji zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6. Ponadto w/w towary muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm. |
GuidZP400 |
977eec97-0231-45fa-938d-72b031ad3b51
|
Biuletyn |
656468-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
001419511
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Herby
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-284
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343528115
|
Zamawiajacy fax |
+48343574552
|
Zamawiajacy email |
dkw_herby@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Herbach, ul. Krótka 28, 42-284 Herby
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja dostaw artykułów z grupy 158 "Różne produkty spożywcze" (PIECZYWO)
|
Numer referencyjny |
DKw.2232.4.2018.KC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Realizacja dostaw artykułów z grupy 158 „Różne produkty spożywcze” (PIECZYWO). Opis przedmiotu zamówienia według ilości podanych poniżej:1.Chleb pszenno- żytni 15811100-7-Chleb pszenno-żytni pakowany w folię, krojony 1000g/opakowanie, z mąki żytniej i mąki pszennej, na kwasie z dodatkiem soli 36 095 kg, 2. Bułka pszenna 100 gr. 15811400-0 - Bułka pszenna 100 gr. z mąki pszennej na drożdżach z dodatkiem soli, cukru, mleka 40 630 szt., 3.Bułka tarta 15820000-2 Bułka tarta czerstwa, miałko zmielona 366 kg, 4. Bułka pszenna długa
15811100-6 Bułka pszenna długa, krojona, foliowana o wadze 400 g 3920 kg. Wymagania organizacyjne dot. realizacji przedmiotu zamówienia, 1. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień złożonych przez zamawiającego według jego potrzeb do magazynu żywnościowego: 1)Zakładu Karnego w Herbach, ul. Krótka 28, 42-284 Herby, 2)Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach, ul. Sobieskiego 6, 42-700 Lubliniec w dni powszednie do godziny 11:30 oraz w soboty do godziny 11:30, z którym zostanie zawarta umowa (załącznik nr 6 do SIWZ).W zależności od potrzeb zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości realizowanych dostaw z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w ofercie. 2.Ryzyko i koszt transportu dostarczanego towaru obciąża Wykonawcę i zostaje wliczony w cenę dostarczanych towarów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru Zamawiającemu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1541 z późn. zm.). 4. Samochód dostawczy, którym transportowane będą towary musi spełniać wymagania sanitarne i HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami. W/w samochód winien zabezpieczać towar przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych oraz smakowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczać towar na czas przewozu. Ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, oraz bierze odpowiedzialność za braki oraz wady powstałe w czasie transportu. 6. Osoba dostarczająca towar do zamawiającego winna posiadać i okazywać na każde żądanie zamawiającego aktualną książeczkę badań do celów sanitarno – epidemiologicznych. 7.Zamawiający poprzez wyznaczonego pracownika dokonywał będzie odbioru ilościowego i organoleptycznego oceny jakości dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 8.Osoby realizujące dostawy w imieniu Wykonawcy poddadzą się każdorazowo procedurom bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw na teren Zakładu Karnego w Herbach. 9.Pracownicy Wykonawcy naruszający przepisy obowiązujące na terenie dostaw nie będą mieli prawa wstępu na teren jednostki. 10.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej partii dostarczanego towaru prawidłowo wystawioną fakturę VAT/rachunek. 11. Zawarte w fakturach/rachunkach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określoną w SIWZ. 12. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy wskazane w Formularzu ofertowym w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 13. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia w pierwszej kolejności. 14.Pozostałe postanowienia dot. realizacji niniejszego zamówienia, w tym w szczególności warunki reklamacji zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6. Ponadto w/w towary muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; 2)zmianę postanowień w zakresie podatku VAT poprzez zapis: Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|