Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chiurgicznej, odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656371-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331690002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. Postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów):
opis części zamówienia:
Pakiet 1 Akcesoria do laparaskopii i artroskopii
Pakiet 2 Narzędzia do laparoskopii i artroskopii do zestawu narzędzi rozbieralnych
Pakiet 3 Narzędzia i akcesoria na elementy jednorazowe do wieży artroskopowej
Pakiet 4 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
Pakiet 5 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej - aplikaror
Pakiet 6 Narzędzia chirurgiczne
Pakiet 7 Odzież operacyjna
Pakiet 8 Pojemnik- kontener steralizacyjny i taca narzędziowa do sterylizacji. Szczegółowy opis asortymentowo- ilościowy przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 905a19eb-9946-4160-810e-cf268905a96c
Biuletyn 656371-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Regon 30058700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Krynica - Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4712807, 4715196
Zamawiajacy fax 184 712 338
Zamawiajacy email zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony url www.szpital-krynica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-krynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PISEMNEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ-Szpital im. dr. J.Dietla ul. kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, Budynek administacji, sekretariat dyrekcji.
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chiurgicznej, odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
Numer referencyjny SPZOZ-ZP-271-31/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. Postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Akcesoria do laparaskopii i artroskopii Pakiet 2 Narzędzia do laparoskopii i artroskopii do zestawu narzędzi rozbieralnych Pakiet 3 Narzędzia i akcesoria na elementy jednorazowe do wieży artroskopowej Pakiet 4 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej Pakiet 5 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej - aplikaror Pakiet 6 Narzędzia chirurgiczne Pakiet 7 Odzież operacyjna Pakiet 8 Pojemnik- kontener steralizacyjny i taca narzędziowa do sterylizacji. Szczegółowy opis asortymentowo- ilościowy przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostaly wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświdczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzoałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp c) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ d) wykaz zrealiowanych dostaw wykonaych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego 2) próbki : do pakietu nr 6 Narzędzia chirurgiczne - 1 próbka do poz.5 Próbki zostaną poddane ocenie na oddziałach szpitalnych, co do zgodności z Parametrami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.) Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 5 ) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 7) próbki
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy zachowaniu umownych cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do laparoskopii i artroskopii
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia do laparoskopii i artroskopii do zestawu narzędzi rozbieralnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia i akcesoria na elementy jednorazowe do wieży artroskopowej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej - aplikaror
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież operacyjna
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemnik- kontener steralizacyjny i taca narzędziowa do sterylizacji
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)