GuidZP400 |
905a19eb-9946-4160-810e-cf268905a96c
|
Biuletyn |
656371-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
|
Regon |
30058700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krynica - Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33380
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 4712807, 4715196
|
Zamawiajacy fax |
184 712 338
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-krynica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-krynica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-krynica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ-Szpital im. dr. J.Dietla ul. kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, Budynek administacji, sekretariat dyrekcji.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chiurgicznej, odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
SPZOZ-ZP-271-31/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do laparoskopii i artroskopii, narzędzi chirurgicznych, narzędzi i akcesoriów do diatermii chirurgicznej odzieży operacyjnej, pojemników- kontenerów do sterylizacji dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. Postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów):
opis części zamówienia:
Pakiet 1 Akcesoria do laparaskopii i artroskopii
Pakiet 2 Narzędzia do laparoskopii i artroskopii do zestawu narzędzi rozbieralnych
Pakiet 3 Narzędzia i akcesoria na elementy jednorazowe do wieży artroskopowej
Pakiet 4 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
Pakiet 5 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej - aplikaror
Pakiet 6 Narzędzia chirurgiczne
Pakiet 7 Odzież operacyjna
Pakiet 8 Pojemnik- kontener steralizacyjny i taca narzędziowa do sterylizacji. Szczegółowy opis asortymentowo- ilościowy przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostaly wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświdczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia:
a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzoałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
c) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ
d) wykaz zrealiowanych dostaw wykonaych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
1) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego
2) próbki :
do pakietu nr 6 Narzędzia chirurgiczne - 1 próbka do poz.5
Próbki zostaną poddane ocenie na oddziałach szpitalnych, co do zgodności z Parametrami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.) Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę),
2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (Załącznik nr 4 do SIWZ)
5 ) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego
6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
7) próbki
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy zachowaniu umownych cen jednostkowych.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do laparoskopii i artroskopii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia do laparoskopii i artroskopii do zestawu narzędzi rozbieralnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia i akcesoria na elementy jednorazowe do wieży artroskopowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej - aplikaror
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież operacyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemnik- kontener steralizacyjny i taca narzędziowa do sterylizacji
|
| |