GuidZP400 |
f65008a0-e806-41e2-bfea-30910623e711
|
Biuletyn |
656339-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, kancelaria pk.nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa środków czystości do kuchni według bieżących potrzeb Zamawiającego z listy pakietów, w terminie 12 miesięcy w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.94.2018.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków czystości do kuchni według bieżących potrzeb Zamawiającego z listy pakietów, w terminie 12 miesięcy w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zaw SIWZ oraz w załączniku nr 1 do oferty: formularzu asortymentowo-cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9. Karty charakterystyk i ulotki produktowe oferowanych środków dot. poz. 1-7,9.
10. Pozwolenie Ministra do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) – dot. poz. 4.
11. Produkty 1-7,9 muszą mieć zaświadczenia dopuszczenia do obrotu w miejscach gdzie produkowana jest żywność tj. kuchnie, obiekty gastronomiczne, kuchnie hotelowe, obiekty zbiorowego żywienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego,
c) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu.
3. Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w zakresie całości bądź części zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w terminie umownym całego asortymentu.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
b) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
c) terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
f) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
g) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
h) zwiększenia zamówienia maksymalnie o 50 % wartości umowy, w razie konieczności zakupu większej ilości towaru. W celu z korzystania z niniejszego uprawnienia Zamawiający złoży pisemnie oświadczenie woli, określając zakres zamówienia.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zapisów jest nieważna.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust.4 lit. h Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Płyn do maszynowego mycia naczyń,2. Nabłyszczasz do zmywarek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3.Płynny środek do usuwania silnych zabrudzeń organicznych z powierzchni .
4.Płynny środek myjąco dezynfekcyjny do powierzchni i sprzętu
5.Płynny środek do usuwania osadów mineralnych w zmywarkach, kotłach.
6.Środek myjący do pieców konwekcyjno-parowych.
7.Sól do zmywarek
8.Gąbka do naczyń
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
9. Płyn do manualnego mycia naczyń
|
| |