GuidZP400 |
2e09c231-7fe3-4e77-ba11-0a214057f468
|
Biuletyn |
656188-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej
|
Regon |
368095030
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kamionki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
63
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łączna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(41)2548221
|
Zamawiajacy fax |
(41)2548221
|
Zamawiajacy email |
splaczna@gmail.com
|
Adres strony url |
www.zs-placzna.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs-placzna.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej, 26-140 Łączna, Kamionki 63
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Część I - świeże warzywa i owoce. Część II - wyroby piekarskie, Część III - mrożone artykuły spożywcze, Część IV - jaja kurze świeże, Część V - artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy, desery, Część VI - mięso świeże, wędliny i drób, Część VII - mleko i produkty mleczarskie.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
• Część I świeże warzywa i owoce - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00.
• II wyroby piekarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00.
• Część III mrożone artykuły spożywcze - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część IV jaja kurze świeże - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część VI mięso świeże, wędliny i drób - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część VII mleko i produkty mleczarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00.
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie, oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez zamawiającego.
Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
10
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
dostawa nie obejmuje okresu wakacyjnego (lipiec,sierpień)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Maksymalna liczba wykonawcow |
7
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Ceny jednostkowe produktów, określone w ofercie (Załączniku 1), nie ulegną zmianie do końca obowiązywania umowy.
Dostawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10 % ceny brutto umowy.
W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do wykonania umowy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10 % ceny brutto umowy.
Z tytułu zwłoki w dostawie Zamawiającemu zamówionych produktów, w terminie określonym, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości 0,2 % ceny brutto umowy za każdy dzień zwłoki.
W sytuacji stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dopuszcza się opóźnienia w dostawie produktów, które podlegały reklamacji, w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości 0,2 % ceny brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
W przypadku powtarzających się opóźnień w dostawach produktów, Zamawiający wezwie pisemnie Wykonawcę do terminowych dostaw.
W razie powtórzenia się opóźnień w dostawach, Zamawiający będzie miał prawo zastosować przepis i żądać kary w wysokości 10 % ceny brutto umowy.
Wzór umowy stanowi Załącznik 2.
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWA NIE PRZEWIDUJE OKRESU WAKACYJNEGO (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY PIEKARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWA NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ).
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAW NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE ŚWIEŻE O GRAMATURZE 50g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWA NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE, KONCENTRATY, PRZYPRAWY I DESERY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00.
|
| |