Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej
Miejscowość Łączna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656188-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 158000006, 153300000, 31425003, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
• Część I świeże warzywa i owoce - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00.
• II wyroby piekarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00.
• Część III mrożone artykuły spożywcze - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część IV jaja kurze świeże - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część VI mięso świeże, wędliny i drób - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
• Część VII mleko i produkty mleczarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00.
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie, oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez zamawiającego.
Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e09c231-7fe3-4e77-ba11-0a214057f468
Biuletyn 656188-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej
Regon 368095030
Zamawiajacy adres ulica Kamionki
Zamawiajacy adres numer domu 63
Zamawiajacy miejscowosc Łączna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (41)2548221
Zamawiajacy fax (41)2548221
Zamawiajacy email splaczna@gmail.com
Adres strony url www.zs-placzna.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs-placzna.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej, 26-140 Łączna, Kamionki 63
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Część I - świeże warzywa i owoce. Część II - wyroby piekarskie, Część III - mrożone artykuły spożywcze, Część IV - jaja kurze świeże, Część V - artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy, desery, Część VI - mięso świeże, wędliny i drób, Część VII - mleko i produkty mleczarskie.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: • Część I świeże warzywa i owoce - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00. • II wyroby piekarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00. • Część III mrożone artykuły spożywcze - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. • Część IV jaja kurze świeże - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. • Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. • Część VI mięso świeże, wędliny i drób - w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00. • Część VII mleko i produkty mleczarskie - codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie, oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez zamawiającego. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 10
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow dostawa nie obejmuje okresu wakacyjnego (lipiec,sierpień)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Maksymalna liczba wykonawcow 7
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Ceny jednostkowe produktów, określone w ofercie (Załączniku 1), nie ulegną zmianie do końca obowiązywania umowy. Dostawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10 % ceny brutto umowy. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do wykonania umowy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10 % ceny brutto umowy. Z tytułu zwłoki w dostawie Zamawiającemu zamówionych produktów, w terminie określonym, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości 0,2 % ceny brutto umowy za każdy dzień zwłoki. W sytuacji stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dopuszcza się opóźnienia w dostawie produktów, które podlegały reklamacji, w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości 0,2 % ceny brutto umowy za każdy dzień opóźnienia. W przypadku powtarzających się opóźnień w dostawach produktów, Zamawiający wezwie pisemnie Wykonawcę do terminowych dostaw. W razie powtórzenia się opóźnień w dostawach, Zamawiający będzie miał prawo zastosować przepis i żądać kary w wysokości 10 % ceny brutto umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik 2.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWA NIE PRZEWIDUJE OKRESU WAKACYJNEGO (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 9.00.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WYROBY PIEKARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWA NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ).
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 8.00.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MROŻONE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAW NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa JAJA KURZE ŚWIEŻE O GRAMATURZE 50g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWA NIE OBEJMUJE MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE, KONCENTRATY, PRZYPRAWY I DESERY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9.00.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe DOSTAWY NIE OBEJMUJĄ MIESIĘCY WAKACYJNYCH (LIPIEC, SIERPIEŃ)
Zalacznik krotki opis Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Łącznej, Kamionki 63. codziennie w trzecim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku do godz. 8.00.
  

Criterion

Kryteria 1. Jedynym kryterium (najniższa cena) oceny ofert w danej części, jest cena oferty częściowej (cena brutto). 2. Oferta, której cena będzie najniższa w danej części, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Jeżeli dwie lub więcej ofert częściowych zawierać będzie taką samą najniższą cenę danej cz
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)