DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I JAJ SPOŻYWCZYCH

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Pasty serowe do smarowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656241-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155450000, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia – artykuły mleczarskie i jaja spożywcze

1
Mleko 2% ,
opak. foliowe 1-10 L (L)

PN-A-86003/A1:1998

2
Ser topiony 100g (kg)

PN-66/A-86233

3
Twaróg półtłusty – krajanka (kg)

PN-91/A-86300

4
Śmietana 12% opak. min 200g (kg)

PN-A-86050:2002

5
Serek homogenizowany naturalny 100 – 150g (kg)

PN-91/A-86300

6
Twarożek kubek kremowy 100-150g (kg)

PN-91/A-86300

7
Jaja klasa M 55-65 g (szt.)

PN-A-86503, musi posiadać HDI oraz czas
i miejsce naświetlania

8
Twaróg chudy kostka 200 250 g (kg)

PN-91/A-86300


Oferowane artykuły spożywcze powinny być w opakowaniu oryginalnym producenta (opakowanie nieuszkodzone, zamknięte) oraz oznakowane zgodnie z wymogami tj. oznakowanie musi zawierać nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy pakującego środek spożywczy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53a9be4c-f17f-48ff-aefb-3eb24b526b5f
Biuletyn 656241-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 32008700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Orzechowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 270 600
Zamawiajacy fax 438 270 621
Zamawiajacy email dkw_sieradz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Sieradzu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I JAJ SPOŻYWCZYCH
Numer referencyjny Dkw.2232.4.2018.TM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia – artykuły mleczarskie i jaja spożywcze 1 Mleko 2% , opak. foliowe 1-10 L (L) PN-A-86003/A1:1998 2 Ser topiony 100g (kg) PN-66/A-86233 3 Twaróg półtłusty – krajanka (kg) PN-91/A-86300 4 Śmietana 12% opak. min 200g (kg) PN-A-86050:2002 5 Serek homogenizowany naturalny 100 – 150g (kg) PN-91/A-86300 6 Twarożek kubek kremowy 100-150g (kg) PN-91/A-86300 7 Jaja klasa M 55-65 g (szt.) PN-A-86503, musi posiadać HDI oraz czas i miejsce naświetlania 8 Twaróg chudy kostka 200 250 g (kg) PN-91/A-86300 Oferowane artykuły spożywcze powinny być w opakowaniu oryginalnym producenta (opakowanie nieuszkodzone, zamknięte) oraz oznakowane zgodnie z wymogami tj. oznakowanie musi zawierać nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy pakującego środek spożywczy.
Cpv glowny przedmiot 15545000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzien składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisane w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: - administratorem danych osobowych jest Zakład Karny w Sieradzu przy ul. Orzechowej 5, 98-200 Sieradz, - inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Sieradzu jest st. chor. Tomasz Szczepaniak, Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO -prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mleko i artykuły mleczarskie – kod CPV 03333000-4, 15545000-0, 15542100-0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15545000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Mleko 2% opak. foliowe 1-10 L (l) 3500 2. Ser topiony 100g (kg) 4600 3. Twaróg półtłusty – krajanka (kg) 3200 4.Śmietana 12% opak. min 200g (l) 1600 5.Serek homogenizowany naturalny 100 – 150g (kg) 1000 6.Twarożek kubek kremowy 100-150g (kg) 6600 7.Twaróg chudy kostka (kg) 2000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Jaja klasa M 55-65 g. (szt) 110 000
  

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)