GuidZP400 |
b49c206a-16fc-444a-91f1-4bd6962aa79d
|
Biuletyn |
656191-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Niwiska
|
Regon |
69058167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Niwiska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
430
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Niwiska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 2279002 w. 33
|
Zamawiajacy fax |
172 279 341
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@gmina.niwiska.pl
|
Adres strony url |
www.niwiska.biuletyn.net
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.niwiska.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
: Edukacja szansą na rozwój w Gminie Niwiska”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Projekt numer: RPPK.09.02.00-18-0099/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.niwiska.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.niwiska.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36- 147 Niwiska, pok. Nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu w projekcie Nowoczesna szkoła, aktywni uczniowie
|
Numer referencyjny |
SI.271.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego w ramach Projektu „Edukacja szansą na rozwój w Gminie Niwiska”, niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Edukacja szansą na rozwój w Gminie Niwiska” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup przedmiotowego asortymentu oraz dostawę na miejsca wskazane przez Zamawiającego:
1) Szkoła Podstawowa w Hucinie, adres: 36-147 Niwiska, ul. Wspólna 54
2) Szkoła Podstawowa w Trześni, adres: 36-147 Trześń 173
3) Szkoła Podstawowa w Hucisku, adres: 36-147 Niwiska, Hucisko 51
4) Szkoła Podstawowa w Siedlance , adres: 36-147 Niwiska, Siedlanka 72
Szczegółowy opis zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zamówione wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Dostarczone wyposażenie musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dostarczone wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w dokumentach parametrów.
W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów', aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do niniejszego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę tożsamego rodzajowo asortymentu o łącznej wartości minimum 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawy sprzętu laboratoryjnego o łącznej wartości minimum 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający żąda złożenia:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
b) dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. a powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów' - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA - Wykonawca, który wskaże dostawy wykonane/ wykonywane na rzecz Zamawiającego również zobowiązany jest złożyć dowody, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw' do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów:
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d, 14 (w odniesieniu do osób wskazanych w przepisie w zakresie katalogu przestępstw wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d)
-informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 (w odniesieniu do podmiotów zbiorowych) ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
b) dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. a powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokument), wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokument) potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA - Wykonawca, który wskaże dostaw wykonane/wykonywane na rzecz Zamawiającego również zobowiązany jest złożyć dowody, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy z wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców' wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku gdy: - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ' na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przeszkody,
b) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców' i innych podmiotów' współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych,
c) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|