1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych (z podziałem na pakiety) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.).
2. Podział zamówienia na części:
PAKIET 1 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa – CPV: 15300000-1
PAKIET 2 Jaja – CPV: 03142500-3
PAKIET 3 Ryby świeże, przetworzone oraz śledzie – CPV: 03311000-2
PAKIET 4 Ziemniaki – CPV: 03212100-1
PAKIET 5 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - CPV: 15110000-2
PAKIET 6 Mrożonki – CPV: 15331170-9
PAKIET 7 Produkty mleczarskie – CPV: 15500000-3
PAKIET 8 Produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych – CPV: 15600000-4
PAKIET 9 Oleje i tłuszcze roślinne – CPV: 15400000-2
PAKIET 10 Owoce i warzywa przetworzone – CPV: 15330000-0
PAKIET 12 Pieczywo – CPV: 15810000-9
PAKIET 14 Przyprawy - CPV: 15872000-3
3. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono
w załącznikach nr 1 – 10, 12, 14 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
4. Wykonawca zobowiązuje się:
a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU,
b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu,
d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
e. dostarczać produkty pierwszego gatunku,
f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące),
g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych,
h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
j. dostarczać podany w tabeli asortyment pięć razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do godziny 7:30 lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym), w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych,
k. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
5. Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę VAT Kupna – Sprzedaży z terminem płatności – 14 dni.
6. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia
2019 r. (w miesiącach lipiec-sierpień w ograniczonych ilościach).
|
GuidZP400 |
04e8ef3f-e3e2-4202-b4b6-84006b416daa
|
Biuletyn |
656174-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku
|
Regon |
18559000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Knyszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-702
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 65 13 854,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zsg.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zsg.bialystok.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zsg.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miasto Białystok powierzyło przeprowadzenie postępowania Zespołowi Szkół Gastronomicznych w Białymstoku na podstawie art. 15 ust. 2 Pzp. Adres do korespondecji: Zespół Szkół Gastronomicznych, ul. Knyszyńska 12, 15-702 Białystok, tel.: 85 65 13 854, strona: www.zsg.bialystok.pl , e-mail: sekretariat@zsg.bialystok.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsg.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsg.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Gastronomicznych, ul. Knyszyńska 12, 15-702 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych – 2019 rok
|
Numer referencyjny |
26.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych (z podziałem na pakiety) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.).
2. Podział zamówienia na części:
PAKIET 1 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa – CPV: 15300000-1
PAKIET 2 Jaja – CPV: 03142500-3
PAKIET 3 Ryby świeże, przetworzone oraz śledzie – CPV: 03311000-2
PAKIET 4 Ziemniaki – CPV: 03212100-1
PAKIET 5 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - CPV: 15110000-2
PAKIET 6 Mrożonki – CPV: 15331170-9
PAKIET 7 Produkty mleczarskie – CPV: 15500000-3
PAKIET 8 Produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych – CPV: 15600000-4
PAKIET 9 Oleje i tłuszcze roślinne – CPV: 15400000-2
PAKIET 10 Owoce i warzywa przetworzone – CPV: 15330000-0
PAKIET 12 Pieczywo – CPV: 15810000-9
PAKIET 14 Przyprawy - CPV: 15872000-3
3. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono
w załącznikach nr 1 – 10, 12, 14 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
4. Wykonawca zobowiązuje się:
a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU,
b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu,
d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
e. dostarczać produkty pierwszego gatunku,
f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące),
g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych,
h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
j. dostarczać podany w tabeli asortyment pięć razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do godziny 7:30 lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym), w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych,
k. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
5. Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę VAT Kupna – Sprzedaży z terminem płatności – 14 dni.
6. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia
2019 r. (w miesiącach lipiec-sierpień w ograniczonych ilościach).
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył dostawy minimum trzem podmiotom w zakresie objętym zamówieniem wraz z referencjami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia (wzór - zał. nr 1-10, 12, 14, stosownie dla właściwego PAKIETU) i tym samym wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył dostawy minimum trzem podmiotom w zakresie objętym zamówieniem wraz z referencjami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. formularz ofertowo – cenowy/wykaz wykonanych dostaw stanowiący Załączniki nr 1-10, 12,14 do SIWZ (wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione)
b. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – (załącznik nr 16 do SIWZ)
c. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 kwietnia 2019 r., w dniach: 01.04.2019 r., 01.07.2019 r., 01.10.2019 r.
Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS.
Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferty, oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne w trybie art. 96 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione. Informacje zastrzeżone powinny być w sposób trwały oddzielone i oznaczone jako część niejawna oferty: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 ze zm.). Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
UWAGA: Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest wykazać, tzn. udowodnić, w złożonej ofercie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, np. poprzez załączenie pisemnego uzasadnienia, ewentualnie dowodów.
Samo zabezpieczenie informacji poprzez włożenie ich do oddzielnej koperty i oznaczenie klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa” nie jest wystarczające do uznania przez Zamawiającego, że Wykonawca wykazał działania jakie podjął w celu zachowania poufności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ryby świeże, przetworzone oraz śledzie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa przetworzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |