GuidZP400 |
e420ead7-4dd3-4682-b855-fb49e137cb7f
|
Biuletyn |
652503-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Barlinek Sp. z o.o.
|
Regon |
30455600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Barlinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
74320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 462 502
|
Zamawiajacy fax |
957 462 502
|
Zamawiajacy email |
przetargi10@op.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.-pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby pracowni endoskopowej dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb pracowni endoskopowej dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zaoferowany i dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonych towarów nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru.
6. Zaoferowany sprzęt medyczny ma spełniać podane opisy i umożliwiać realizację celów, do których zostały przeznaczone
7. Zaoferowane towary mają spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Wyposażenie tego wymagające musi posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności z normami, które należy przekazać wraz z dostawą zamawiającemu.
8. Dostawy mają być odpowiednio oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniami.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentów wskazanych w ust. 3 pkt. 1 lit. a),składa dokumenty określone w §7 ust. 1 pkt. 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów – wykonawca przedstawia dokumenty określone w §7 ust. 3 przywołanego wyżej Rozporządzenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów jednoznacznie potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
a) dokumenty w języku polskim opisujące oferowane urządzenia lub towary (karty katalogowe, foldery, ulotki informacyjne itp.) pozwalające na potwierdzenie jego zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ;
b) certyfikaty i świadectwa dopuszczające oferowane urządzenia do użytku i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane przez ustawę o wyrobach medycznych z dnia 30 maja 2010 r., tzn. powiadomienia Urzędu Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu urządzenia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli ma zastosowanie; 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym zmiany wysokości wynagrodzenia wskutek zmiany przepisów o podatku VAT;
2) zmiany terminu dostawy, sposobu i terminu zapłaty wynagrodzenia na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności z uwagi na przypadki działania siły wyższej, przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane wskutek decyzji właściwych organów administracji albo spowodowane przez osoby trzecie;
3) zmiany terminu i sposobu płatności wynagrodzenia, uzasadnionej zmianą terminów wykonania umowy lub opóźnieniem w realizacji umowy; zmiany czasu trwania gwarancji.
2. Dopuszcza się zmianę rodzaju sprzętu medycznego , będącego przedmiotem dostawy, w przypadku braku możliwości dostawy zamówionego sprzętu z przyczyn niezależnych od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć, w szczególności wycofania towaru przed terminem dostawy z produkcji lub sieci dystrybucji w Polsce. Wówczas Wykonawca może zaproponować inny sprzęt medyczny spełniający, co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikające z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego przez Zamawiającego. Propozycję zmiany Wykonawca kieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiający może żądać przedłożenia stosownej dokumentacji.
3. Wszelkie zmiany umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i zgodne z interesem publicznym. Zmiany umowy nie mogą zwiększać wartości netto umowy określonej w § 3 ust.1.
4. Zmiana treści umowy wymaga zgody obydwu Stron umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 poniżej.
5. Nie stanowią istotnej zmiany i nie wymagają zawarcia pisemnego aneksu do umowy zmiany danych teleadresowych Stron, i osób upoważnionych. Do skuteczności tych zmian wymagane jest pisemne zawiadomienie drugiej Strony. Do chwili zawiadomienia o zmianie danych teleadresowych korespondencję przesłaną na dotychczasowy adres uznaje się za doręczoną.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|