„Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym”

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655585-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym”- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Opis przedmiotu zamówienia- część I zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości m.in.: lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego, komplet bielizny pościelowej, komplet ręczników, wózek hotelowej obsługi pięter, piece konwekcyjno-parowe, piec piekarniczy, SOUS VIDE – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach, pakowarka próżniowa, schładzarko – zamrażarka szokowa, stoły restauracyjne, krzesła dobrane do stołów, bielizna, zastawa stołowa, tace, drobny sprzęt gastronomiczny, elementy dekoracji stołów, warnik do wody, ekspres do kawy.
Szczegółowy opis przedmiotu I części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.1 do SIWZ.


Opis przedmiotu zamówienia- część II zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT-m.in.: komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 2 sztuki, komputer przenośny z pakietem programów biurowych, projektor multimedialny, pracownia komunikacji w języku obcym- systemu do nauczania j. obcych – 16 stanowisk dla ucznia i dla nauczyciela.
Szczegółowy opis przedmiotu II części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.2 do SIWZ.

Opis przedmiotu zamówienia- część III zamówienia
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania do obsługi gości hotelowych licencja na 10 stanowisk
Szczegółowy opis przedmiotu III części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.3 do SIWZ.



3.Wymagania podstawowe (dotyczy wszystkich części)
a) Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej.
b) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy.
c) Dostarczone wyposażenie musi posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, o których mowa w zał. 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć
wraz z dostawą wyposażenia.
d) Wykonawca wraz z dostawą wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą wyposażenia np. aprobaty techniczne, deklaracje, instrukcje obsługi, certyfikaty zgodności, atesty (lub dokumenty równoważne) itp.
e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie jest uszkodzone, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
f) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw na sprzęt w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim.
g) Równoważne rozwiązania
-w przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia.
-Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
h) Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
-Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia, materiały oraz prace instalacyjne. Oznacza to, że w przypadku wady/usterki urządzenie w okresie gwarancji jakości w pierwszej kolejności do jej usunięcia zobowiązany będzie Wykonawca jako strona umowy, a nie producent lub importer.
Uwaga
Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ - dot. Części I, II , III zamówienia.
i) Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy:
Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku ul. T. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko
j) Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku
w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af8407c6-fdb4-4311-b9df-22113ea26886
Biuletyn 655585-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych
Regon 86122200000
Zamawiajacy adres ulica ul. I Dywizji T. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 428 32 41
Zamawiajacy fax 87 428 32 41
Zamawiajacy email zszgizycko@wp.pl
Adres strony url https://www.zsz.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR RPWM.02.04.01-28-0066/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zsz.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zsz.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego lub osobiście. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją :„Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym” Nie otwierać do dnia 11.12.2018 r. do godz. 10:10”Część…………….
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku, ul. T. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko, Powiat giżycki woj. Warmińsko-Mazurskie- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym”
Numer referencyjny ZP.271.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym”- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia- część I zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości m.in.: lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego, komplet bielizny pościelowej, komplet ręczników, wózek hotelowej obsługi pięter, piece konwekcyjno-parowe, piec piekarniczy, SOUS VIDE – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach, pakowarka próżniowa, schładzarko – zamrażarka szokowa, stoły restauracyjne, krzesła dobrane do stołów, bielizna, zastawa stołowa, tace, drobny sprzęt gastronomiczny, elementy dekoracji stołów, warnik do wody, ekspres do kawy. Szczegółowy opis przedmiotu I części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia- część II zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT-m.in.: komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 2 sztuki, komputer przenośny z pakietem programów biurowych, projektor multimedialny, pracownia komunikacji w języku obcym- systemu do nauczania j. obcych – 16 stanowisk dla ucznia i dla nauczyciela. Szczegółowy opis przedmiotu II części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia- część III zamówienia Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania do obsługi gości hotelowych licencja na 10 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu III części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.3 do SIWZ. 3.Wymagania podstawowe (dotyczy wszystkich części) a) Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej. b) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy. c) Dostarczone wyposażenie musi posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, o których mowa w zał. 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wyposażenia. d) Wykonawca wraz z dostawą wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą wyposażenia np. aprobaty techniczne, deklaracje, instrukcje obsługi, certyfikaty zgodności, atesty (lub dokumenty równoważne) itp. e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie jest uszkodzone, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. f) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw na sprzęt w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim. g) Równoważne rozwiązania -w przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. h) Gwarancja: -Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. -Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia, materiały oraz prace instalacyjne. Oznacza to, że w przypadku wady/usterki urządzenie w okresie gwarancji jakości w pierwszej kolejności do jej usunięcia zobowiązany będzie Wykonawca jako strona umowy, a nie producent lub importer. Uwaga Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ - dot. Części I, II , III zamówienia. i) Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku ul. T. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko j) Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ - dot. Części I, II , III zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1a/1b/1c do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 siwz (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 2. Wystąpienia siły wyższej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, w przypadku, gdy dostawa wyposażenia o parametrach zaproponowanych w ofercie Wykonawcy stanie się niemożliwa do zrealizowania, co Wykonawca będzie w stanie udowodnić, a zaproponowane wyposażenie będzie posiadało parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. W powyższym przypadku Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego, a zaakceptowane zmiany nie będą wymagać aneksu do umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych. 5. Wszelkie Zmiany (z wyjątkiem opisanym w pkt 5) i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: Zamawiający- względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: -wykonawcy będącego osobą fizyczną, -wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą -pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone wpełnomocnictwie), -członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobąfizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wykonawca -względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: -osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, -podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, -podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, -pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), -członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzecie go, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); Podwykonawca/podmiot trzeci -względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. -Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku, ul. T. Kościuszki 16,11-500 Giżycko 2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Pt: „Program współpracy Zespołu Szkół zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym -zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni technologii gastronomicznej oraz sprzętu ICT” znak sprawy: ZP.271.2.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3.Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Zawodowych w Giżycku jest Pan Andrzej Milczarski tel.730 298 889, e-mail: andrzej.milczarski@elitpartner.pl 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 1.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 4.posiada Pani/Pan: 5.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 6.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.nie przysługuje Pani/Panu: 10.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 11.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, jednakże ten obowiązek wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami(art.13 ust 4 RODO). Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio po zyskał chyba ,że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO. Zamawiający zawarł stosowne oświadczenie dla Wykonawcy w formularzy ofertowym stanowiącym zał. Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości m.in.: lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego, komplet bielizny pościelowej, komplet ręczników, wózek hotelowej obsługi pięter, piece konwekcyjno-parowe, piec piekarniczy, SOUS VIDE – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach, pakowarka próżniowa, schłodzarko – zamrażarka szokowa, stoły restauracyjne, krzesła dobrane do stołów, bielizna, zastawa stołowa, tace, drobny sprzęt gastronomiczny, elementy dekoracji stołów, warnik do wody, ekspres do kawy. Szczegółowy opis przedmiotu I części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa sprzętu ICT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT-m.in.: komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 2 sztuki, komputer przenośny z pakietem programów biurowych, projektor multimedialny, pracownia komunikacji w języku obcym- systemu do nauczania j. obcych – 16 stanowisk dla ucznia i dla nauczyciela. Szczegółowy opis przedmiotu II części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa oprogramowania do obsługi gości hotelowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania do obsługi gości hotelowych licencja na 10 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu III części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)