wykonanie aplikacji: zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli aparatów mammograficznych w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka piersi w 2018 r., oraz obsługującej i zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli jakości w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy w 2018 r.

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657423-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia:
a. wykonanie aplikacji: zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli aparatów mammograficznych w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka piersi w 2018 r., oraz obsługującej i zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli jakości w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy w 2018 r.
b. Szkolenie z obsługi aplikacji w terminie max 14 dni od dnia przygotowania i uruchomienia aplikacji
c. Zapewnienie hostingu
d. Zapewnienie wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b2cd0a7-c615-4872-90a8-1e0c94a6c170
Biuletyn 657423-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url http://przetargi.coi.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.coi.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.coi.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B pok. 001
Nazwa nadana zamowieniu wykonanie aplikacji: zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli aparatów mammograficznych w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka piersi w 2018 r., oraz obsługującej i zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli jakości w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy w 2018 r.
Numer referencyjny PN – 199/18/MK
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia: a. wykonanie aplikacji: zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli aparatów mammograficznych w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka piersi w 2018 r., oraz obsługującej i zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli jakości w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy w 2018 r. b. Szkolenie z obsługi aplikacji w terminie max 14 dni od dnia przygotowania i uruchomienia aplikacji c. Zapewnienie hostingu d. Zapewnienie wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 72421000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24390,21
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow TERMINY REALIZACJI a. wykonanie aplikacji: zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli aparatów mammograficznych w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka piersi w 2018 r., oraz obsługującej i zarządzającej procesem przeprowadzania kontroli jakości w ośrodkach realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy w 2018 r.- do 21 grudnia 2018 b. Szkolenie z obsługi aplikacji w terminie max 14 dni od dnia przygotowania i uruchomienia aplikacji c. Zapewnienie hostingu d. Zapewnienie wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie dyspozycji wynikającej z art. 26 ust. 2f upzpW celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą o których mowa w art. 22 ust.1b pkt. 3 PZP należy załączyć do oferty: wykaz zrealizowanych projektów rodzajowo podobnych, Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jeden projekt rodzajowo podobny o wartości brutto minimum: 10.000,00 zł oraz załączy dowody należytego wykonania zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.1. Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 - według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ (oraz zał. nr 6 a , 6 b , 6 c - jeżeli dotyczą), jako wstępne OŚWIADCZENIE, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy PZP lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Procedury „samooczyszczenia” się Wykonawcy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia stosownych informacji w OŚWIADCZENIU stanowiącym nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 4. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 4.1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 4.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 4.3. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 4.4. wykaz zrealizowanych projektów rodzajowo podobnych- załącznik 9 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załączonym wzorem umowy
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Projekt finansowany jest ze środków Ministerstwa Zdrowia Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej, szczegółowo określone w Dziale VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj.) Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Instytutu – Profesor dr hab. n. med. Jan Walewski, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, ul. Wawelska 15B  kontakt do inspektora ochrony danych osobowych : iod@coi.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem, nr PN-199/18/MK, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 upzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach upzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z upzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria doświadczenie
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)