GuidZP400 |
9f8150dc-e268-49dd-9271-e91c0eaf663b
|
Biuletyn |
657415-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
000786093
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trylogii
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-982
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 569 99 14
|
Zamawiajacy fax |
22 569 99 06
|
Zamawiajacy email |
przetargi@insp.waw.pl
|
Adres strony url |
http://www.insp.waw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://isbip.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://isbip.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja oraz konfiguracja serwerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego.
|
Numer referencyjny |
OOP.26.28.2018.MC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa nowego sprzętu spełniającego wymagania ogólne:
a) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i nieużywany. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
b) Chassis i serwery blade muszą pochodzić od tego samego producenta i być ze sobą wzajemnie kompatybilne;
c) Zamówienie obejmuje również wszelkie komponenty niezbędne do montażu oraz uruchomienia wyszczególnionych urządzeń, takich jak śruby i uchwyty mocujące, kable zasilające, patchcordy Cu i FO itd.;
d) Zamówienie obejmuje również usługę transportu przedmiotów do siedziby Zamawiającego, montaż oraz uruchomienie;
e) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego trzydniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego rozwiązania serwerów kasetowych;
f) Wykonawca, po zakończonym procesie wdrożenia rozwiązania przeprowadzi poza siedzibą Zamawiającego dwudniowe szkolenie dla dwóch osób w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczoną biblioteką taśmową.
2) dostawa licencji na oprogramowanie oraz subskrypcji wsparcia technicznego.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawarte jest w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.
3. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane przez niego przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienie wynosi:
a) do 27 grudnia 2018 roku na dostawę licencji;
b) do 15 marca 2019 roku na dostawę sprzętu i subskrypcji wsparcia technicznego.
2. Potwierdzenie wykonania dostaw stanowi protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu serwerowego lub macierzowego, dostawie licencji na oprogramowanie lub dostawie i instalacji infrastruktury serwerowej o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każda;
b) dysponuje odpowiednim potencjałem, technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia władającymi biegle językiem polskim tj. co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania wdrożenia posiadającymi certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające wiedzę w zakresie:
i. wdrożenia rozwiązań z zakresu pamięci masowych
ii. planowania i wdrażania architektury rozwiązań SAN,
iii. rozwiązywania problemów w obszarze komunikacji komponentów sieci SAN.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia właściwemu dla wskazanego w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) lit. a) dokumentacji przetargowej – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 6 do dokumentacji przetargowej);
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazanych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) lit. b) dokumentacji przetargowej – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, certyfikatów, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy (Załącznik nr 7 do dokumentacji przetargowej)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej. Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do dokumentacji przetargowej).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy, w szczególności:
1) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
b) w przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT – zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT;
c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych;
2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy;
3) Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
2. Zmiany, o których mowa nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 Umowy.
3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|