GuidZP400 |
1548413a-226d-468e-897b-5571d1b96c73
|
Biuletyn |
657202-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
240543900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. K. Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 731 300
|
Zamawiajacy fax |
338 731 300
|
Zamawiajacy email |
dps-wadowice@neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.dps-wadowice.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-wadowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 poz.1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego w Wadowicach, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.
|
Numer referencyjny |
DPS.DPG.3310-01/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 12 części opisanych wspólnym słownikiem zamówień CPV: część I - Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, część II - "Produkty mleczarskie, część III - Wędliny, część IV - Mięso Wieprzowe i wołowe, część V - Drób i podroby, część VI- Jaja, część VII - Mrożonki, część VIII - Ryby mrożone i przetworzone, konserwy, część IX - Produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, część X - Różne art. spożywcze, część XI - Oleje i tłuszcze roślinne i zwierzęce, część XII - Owoce i warzywa
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia);
W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ww. pkt 3 lit. a
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego,
informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W sytuacjach zmian określonych w rozdziale 17 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe i wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drób i podroby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone i przetworzone, konserwy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze roślinne i zwierzęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. R. Kalinowskiego, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, będącego jednostką organiza-cyjną Powiatu Wadowickiego w okresie od 02 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2019 r.”
|
| |