Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń”
oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” realizowanych przez Gminę Łopuszno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie Nr 1 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Przedszkole moich marzeń”
Zadanie Nr 2 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”
Sprzęt dostarczony będzie do:
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie, ul. Strażacka 5, 26-070 Łopuszno,
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie filia w Grabownicy
- Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady.
W przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Sprzęt powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego i tam zmontowany.
Zaleca się, aby dostarczony sprzęt zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego sprzętu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt:
- jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczony sprzęt nie odpowiada pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków europejskich.
|
GuidZP400 |
9b0ce64b-c723-4a5f-933b-c93b07087da2
|
Biuletyn |
657328-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łopuszno
|
Regon |
291010292
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łopuszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48413914009
|
Zamawiajacy fax |
+48413914054
|
Zamawiajacy email |
gmina@lopuszno.pl
|
Adres strony url |
www.lopuszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lopuszno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, sekretariat (pokój Nr 5)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”
|
Numer referencyjny |
GI.271.32.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń”
oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” realizowanych przez Gminę Łopuszno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie Nr 1 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Przedszkole moich marzeń”
Zadanie Nr 2 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”
Sprzęt dostarczony będzie do:
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie, ul. Strażacka 5, 26-070 Łopuszno,
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie filia w Grabownicy
- Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady.
W przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Sprzęt powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego i tam zmontowany.
Zaleca się, aby dostarczony sprzęt zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego sprzętu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt:
- jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczony sprzęt nie odpowiada pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków europejskich.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-01-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powinien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|