Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Łopuszno
Miejscowość Łopuszno
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657328-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń”
oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” realizowanych przez Gminę Łopuszno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie Nr 1 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Przedszkole moich marzeń”
Zadanie Nr 2 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”
Sprzęt dostarczony będzie do:
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie, ul. Strażacka 5, 26-070 Łopuszno,
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie filia w Grabownicy
- Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady.
W przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Sprzęt powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego i tam zmontowany.
Zaleca się, aby dostarczony sprzęt zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego sprzętu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt:
- jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczony sprzęt nie odpowiada pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków europejskich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b0ce64b-c723-4a5f-933b-c93b07087da2
Biuletyn 657328-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Łopuszno
Regon 291010292
Zamawiajacy adres ulica Konecka
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Łopuszno
Zamawiajacy kod pocztowy 26-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon +48413914009
Zamawiajacy fax +48413914054
Zamawiajacy email gmina@lopuszno.pl
Adres strony url www.lopuszno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lopuszno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, sekretariat (pokój Nr 5)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno”
Numer referencyjny GI.271.32.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” realizowanych przez Gminę Łopuszno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Przedszkole moich marzeń” Zadanie Nr 2 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” Sprzęt dostarczony będzie do: - Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie, ul. Strażacka 5, 26-070 Łopuszno, - Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie filia w Grabownicy - Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. Sprzęt powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego i tam zmontowany. Zaleca się, aby dostarczony sprzęt zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego sprzętu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt: - jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub - nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczony sprzęt nie odpowiada pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków europejskich.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-01-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powinien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Serwis
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)