1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657286-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 324200003, 301914008, 385200006, 302131106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.
Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek;
Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego
z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14”
z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje
i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie.
2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy.
4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji.
W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów.
8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia, jest fabrycznie nowy i nieużywany. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu powystawowego.
9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy, maksymalnie 96 miesięczny) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw
z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku
z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony
w ramach umowy, jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu
oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania.
15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony
przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych.
16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie.
17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia),Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach.
18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy.
19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy
niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam
lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie.
20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy.
21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu
23) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a31be63-4ecf-47e8-86d4-b51ef3763adf
Biuletyn 657286-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Regon 572128200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 508 565
Zamawiajacy fax 566 486 447
Zamawiajacy email sekretariat@mopr.torun.pl
Adres strony url www.mopr.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.torun.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Numer referencyjny OA.2611.28.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego. Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania; Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego; Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek; Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego; Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką; Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14” z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie. 2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy. 4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów. 8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia, jest fabrycznie nowy i nieużywany. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu powystawowego. 9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy, maksymalnie 96 miesięczny) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach umowy, jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania. 15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych. 16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie. 17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia),Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach. 18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy. 19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy. 21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu 23) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 1 000,00 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych (sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
Zmiana umowy tekst Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14” z oprogramowaniem i torbą do przechowywania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14” z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)