Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.
Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek;
Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego
z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14”
z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje
i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie.
2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy.
4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji.
W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów.
8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia, jest fabrycznie nowy i nieużywany. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu powystawowego.
9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy, maksymalnie 96 miesięczny) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw
z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku
z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony
w ramach umowy, jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu
oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania.
15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony
przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych.
16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie.
17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia),Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach.
18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy.
19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy
niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam
lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie.
20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy.
21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu
23) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
GuidZP400 |
9a31be63-4ecf-47e8-86d4-b51ef3763adf
|
Biuletyn |
657286-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
Regon |
572128200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 508 565
|
Zamawiajacy fax |
566 486 447
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopr.torun.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.torun.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
|
Numer referencyjny |
OA.2611.28.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.
Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek;
Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego
z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14”
z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje
i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie.
2) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy.
4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji.
W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
5) Po dostarczeniu sprzętu, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, zawierające co najmniej numery fabryczne tychże elementów.
8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia, jest fabrycznie nowy i nieużywany. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu powystawowego.
9) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy, maksymalnie 96 miesięczny) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
11) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
12) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw
z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku
z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
13) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony
w ramach umowy, jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
14) Gwarancja obejmuje wszystkie - wykryte podczas eksploatacji sprzętu
oraz oprogramowania - usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie jego poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania.
15) Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony
przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych.
16) Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinny następować za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie.
17) Rozpoczęcie naprawy powinno nastąpić w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia),Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach.
18) Podczas naprawy sprzętu komputerowego, Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy.
19) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy
niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam
lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie.
20) W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy.
21) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
22) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu
23) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 1 000,00 zł każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych (sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są
w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką na potrzeby Zespołu Interdyscyplinarnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 2 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 10,1” typu notebook z oprogramowaniem, stacją dokującą (klawiaturą) i torbą do przechowywania;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV zamówienia – dostawa trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych niszczarek; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część V zamówienia – dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego skanera przenośnego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego zestawu komputerowego tj. komputera stacjonarnego
z oprogramowaniem oraz monitorem ekranowym, klawiaturą, myszką i podkładką oraz drukarką;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14” z oprogramowaniem i torbą do przechowywania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII zamówienia – dostawa i instalacja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego komputera przenośnego typu notebook o przekątnej ekranu 14”
z oprogramowaniem, myszką i torbą do przechowywania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |