Doposażenie czterech pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu pn. "ZAWODOWA PRZYSZŁOŚĆ ZSZ W KAMIENIU"

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Gmina Kamień
Miejscowość Kamień
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657220-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części. Wykonawca może złożyć Ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia tj.:

Część I - Sprzęt elektroniczny oraz AGD.
Część II - Pomoce dydaktyczne.
Część III – Stanowiska demonstracyjne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8A, 8B i 8C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d5e8029-14b7-499e-8507-5f7de24cafb9
Biuletyn 657220-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamień
Regon 69058210500000
Zamawiajacy adres ulica Kamień
Zamawiajacy adres numer domu 287
Zamawiajacy miejscowosc Kamień
Zamawiajacy kod pocztowy 36053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 015 8556776 w. 20
Zamawiajacy fax 178 557 735
Zamawiajacy email ug_kamien@wp.pl
Adres strony url www.bip.gminakamien.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ZAWODOWA PRZYSZŁOŚĆ ZSZ W KAMIENIU
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminakamien.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kamień, Kamień 287, 36-053 Kamień
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie czterech pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu pn. "ZAWODOWA PRZYSZŁOŚĆ ZSZ W KAMIENIU"
Numer referencyjny UG.271.12.D.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci I, II, III
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części. Wykonawca może złożyć Ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia tj.: Część I - Sprzęt elektroniczny oraz AGD. Część II - Pomoce dydaktyczne. Część III – Stanowiska demonstracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8A, 8B i 8C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienie mogą zostać udzielone na takie same przedmioty w takich samych cenach jak w pierwotnym zamówieniu.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących 3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 dotyczące spełniania warunków udział w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 dotyczące spełniania warunków udział w postępowaniu
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 7A, 7B, 7C Formularz cenowy Wykonawcy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; - okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt elektroniczny oraz AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt elektroniczny oraz AGD
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stanowiska demonstracyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Stanowiska demonstracyjne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)