GuidZP400 |
2d5e8029-14b7-499e-8507-5f7de24cafb9
|
Biuletyn |
657220-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamień
|
Regon |
69058210500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kamień
|
Zamawiajacy adres numer domu |
287
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36053
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
015 8556776 w. 20
|
Zamawiajacy fax |
178 557 735
|
Zamawiajacy email |
ug_kamien@wp.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gminakamien.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
ZAWODOWA PRZYSZŁOŚĆ ZSZ W KAMIENIU
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminakamien.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kamień, Kamień 287, 36-053 Kamień
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie czterech pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu pn. "ZAWODOWA PRZYSZŁOŚĆ ZSZ W KAMIENIU"
|
Numer referencyjny |
UG.271.12.D.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
I, II, III
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części. Wykonawca może złożyć Ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia tj.:
Część I - Sprzęt elektroniczny oraz AGD.
Część II - Pomoce dydaktyczne.
Część III – Stanowiska demonstracyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8A, 8B i 8C do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamówienie mogą zostać udzielone na takie same przedmioty w takich samych cenach jak w pierwotnym zamówieniu.
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
4.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków dotyczących
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 dotyczące spełniania warunków udział w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 dotyczące spełniania warunków udział w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załącznik nr 7A, 7B, 7C Formularz cenowy Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
- konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
- okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
- okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt elektroniczny oraz AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt elektroniczny oraz AGD
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Stanowiska demonstracyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stanowiska demonstracyjne
|
| |