Zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657154-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, obejmuje:
a) zapewnienie wsparcia technicznego dla oprogramowań zainstalowanych w urządzeniach wykazanych w załącznikach nr 3A1, 3A2, 3A3, 3A4, 3A5, 3B i 3C do SIWZ,
b) dostęp do aktualizacji dla tych oprogramowań, niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni,
c) naprawę lub wymianę ww. urządzeń lub ich elementów, w przypadku ich awarii.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
a) część A – usługi na urządzenia firm: CISCO SYSTEMS, NET APP, QUANTUM oraz na licencje
firm: VERITAS i VMWARE,
b) część B – usługi na urządzenia firmy JUNIPER NETWORKS,
c) część C – usługi na urządzenia firmy DELL.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części zamówienia odrębnie, zawierają niżej wymienione załączniki:
a) dla urządzeń firmy CISCO SYSTEMS – załącznik nr 3A1 do SIWZ,
b) dla urządzeń firmy NET APP – załącznik nr 3A2 do SIWZ,
c) dla licencji firmy QUANTUM – załącznik nr 3A3 do SIWZ,
d) dla licencji firmy VERITAS – załącznik nr 3A4 do SIWZ,
e) dla licencji firmy VMWARE – załącznik nr 3A5 do SIWZ,
f) dla urządzeń firmy JUNIPER NETWORKS – załącznik nr 3B do SIWZ,
g) dla urządzeń firmy DELL – załącznik nr 3C do SIWZ.
5. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów, odrębnych dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących załączniki nr 5A, 5B i 5C do SIWZ oraz w załącznikach nr 3A, 3B i 3C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4caf7683-6601-402e-84d8-94bc9329f50c
Biuletyn 657154-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny skrzydło B, pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/249/055/U/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, obejmuje: a) zapewnienie wsparcia technicznego dla oprogramowań zainstalowanych w urządzeniach wykazanych w załącznikach nr 3A1, 3A2, 3A3, 3A4, 3A5, 3B i 3C do SIWZ, b) dostęp do aktualizacji dla tych oprogramowań, niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni, c) naprawę lub wymianę ww. urządzeń lub ich elementów, w przypadku ich awarii. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a) część A – usługi na urządzenia firm: CISCO SYSTEMS, NET APP, QUANTUM oraz na licencje firm: VERITAS i VMWARE, b) część B – usługi na urządzenia firmy JUNIPER NETWORKS, c) część C – usługi na urządzenia firmy DELL. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części zamówienia odrębnie, zawierają niżej wymienione załączniki: a) dla urządzeń firmy CISCO SYSTEMS – załącznik nr 3A1 do SIWZ, b) dla urządzeń firmy NET APP – załącznik nr 3A2 do SIWZ, c) dla licencji firmy QUANTUM – załącznik nr 3A3 do SIWZ, d) dla licencji firmy VERITAS – załącznik nr 3A4 do SIWZ, e) dla licencji firmy VMWARE – załącznik nr 3A5 do SIWZ, f) dla urządzeń firmy JUNIPER NETWORKS – załącznik nr 3B do SIWZ, g) dla urządzeń firmy DELL – załącznik nr 3C do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów, odrębnych dla poszczególnych części zamówienia, stanowiących załączniki nr 5A, 5B i 5C do SIWZ oraz w załącznikach nr 3A, 3B i 3C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty. 3. Formularze rzeczowo-cenowe. 4. Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium (Kopia przelewu lub pokwitowanie).
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: dla części A – 14 500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100) dla części B – 1 850,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) dla części C – 654,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt cztery złote 00/100) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, kwota wymaganego wadium stanowi sumę kwot wadiów dla poszczególnych części, na które składana jest oferta. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: „Wadium – Zakup subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej – ZP/249/055/U/18.” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 - 5 należy wnieść poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny, Skrzydło „B”, I piętro, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 do 13:00 lub przesłanie pocztą na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. 6. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2- 5 Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 8. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopię gwarancji lub poręczenia albo przelew lub jego kserokopię). 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A – usługi na urządzenia firm: CISCO SYSTEMS, NET APP, QUANTUM oraz na licencje firm: VERITAS i VMWARE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Subskrypcja obejmuje urządzenia firmy CISCO Systems, Net App, Quantum, Veritas oraz rozbudowę rozwiązania o dodatkowe licencje, VMware zainstalowane w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej pod adresem: 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12. Szczegółowy opis stanowią załączniki 3A1, A2, A3, A4, A5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – usługi na urządzenia firmy JUNIPER NETWORKS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Subskrypcja obejmuje urządzenia firmy Juniper Networks zainstalowane w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej pod adresem: 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C – usługi na urządzenia firmy DELL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Subskrypcja obejmuje urządzenia firmy DELL zainstalowane w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej pod adresem: 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12 oraz w serwerowni Działu Zarządzania Infrastrukturą Studencką PG mieszczącą się w Domu Studenckim nr 5 przy ul. Wyspiańskiego 7 w Gdańsku. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Przegląd środowiska wirtualnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wdrażanie aktualizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)