"Dostawa chleba oraz bułki tartej" do Zakładu Karnego w Hrubieszowie

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657086-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158111007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuję „Dostawy chleba oraz bułki tartej” do Zakładu Karnego w Hrubieszowie.
Chleb zwykły pszenno – żytni, (krojony i pakowany w opakowanie foliowe po 150 gram,) 64 000 kg,
Chleb pszenny, w proporcji 100% mąki pszennej, (krojony i pakowany w opakowanie foliowe po 150 gram) 7 665 kg, Bułka tarta 180 kg
Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 3 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Każda etykieta musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę żywności, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, ilość określonych składników, waga netto, waga brutto, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, specjalne warunki przechowywania lub warunki użycia, informacje o wartości odżywczej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszty, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie od poniedziałku do soboty do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie w godzinach 8:00 – 13:00.
Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej z jednodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d8b98d3-c0de-4f6d-906d-731fbd011b71
Biuletyn 657086-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Hrubieszowie
Regon 32091100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowa
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 966 915
Zamawiajacy fax 846 963 354
Zamawiajacy email zk_hrubieszow@sw.gov.pl
Adres strony internetowej www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa chleba oraz bułki tartej" do Zakładu Karnego w Hrubieszowie
Numer referencyjny DKw.2232.6.2018.MJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuję „Dostawy chleba oraz bułki tartej” do Zakładu Karnego w Hrubieszowie. Chleb zwykły pszenno – żytni, (krojony i pakowany w opakowanie foliowe po 150 gram,) 64 000 kg, Chleb pszenny, w proporcji 100% mąki pszennej, (krojony i pakowany w opakowanie foliowe po 150 gram) 7 665 kg, Bułka tarta 180 kg Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 3 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Każda etykieta musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę żywności, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, ilość określonych składników, waga netto, waga brutto, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, specjalne warunki przechowywania lub warunki użycia, informacje o wartości odżywczej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszty, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie od poniedziałku do soboty do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie w godzinach 8:00 – 13:00. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z jednodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-09T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-01-08T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 3)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 3)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 3)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmiany ulegają wyłącznie ceny brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. 3. Ceny poszczególnych artykułów wymienionych w § 1 ust. 1 zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 00, e – mail: zk_hrubieszow@sw.gov.pl;  funkcję Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie pełni /st. kpr. Marcin Lebiedowicz, ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 26, e – mail: iod_hrubieszow@sw.gov.pl;  Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa chleba oraz bułki tartej” do Zakładu Karnego w Hrubieszowie, nr sprawy: DKW. 2232.6.2018.MJ prowadzonym w trybie nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani / Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych* − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani / Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termi reklamacji towaru
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)