GuidZP400 |
a1c1edd7-98f0-48e3-836b-b781ef7bcba5
|
Biuletyn |
657076-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wójt Gminy Słupsk
|
Regon |
55137800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sportowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-59 842 84 60, 842 92 54
|
Zamawiajacy fax |
598 429 254
|
Zamawiajacy email |
info@slupsk.ug.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.gminaslupsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski.” dofinansowanego w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Projekt jest realizowany wspólnie z partnerami: Gmina Słupsk, partner Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , partner Kościół w Swołowie pw. Wniebowzięcia NMP - Parafia Bruskowo Wielkie, partner Starostwo Powiatowe w Słupsku i Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk
Zadanie prowadzone jest wspólnie z partnerami: Gmina Słupsk, partner Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk. Umowa na zadanie zostanie zawarta z Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.gminaslupsk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gminaslupsk.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie,uniemożliwiajacejej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Słupsk,ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk,sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie projektu oraz wykonanie strony internetowej www.swolowo.pl
|
Numer referencyjny |
ZP.271.70.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Przygotowanie projektu oraz wykonanie strony internetowej www.swolowo.pl”
3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania oraz wykonania strony internetowej dla zadania „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski.” w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-20201. Wykonanie serwisu internetowego w języku polskim, niemieckim i angielskim wraz z systemem zarządzania treścią oraz wsparciem technicznym.
3.3. Strona internetowa ma stanowić element realizacji kampanii promocyjno-informacyjnej projektu „Wzmocnienie potencjału pomorskiej Krainy w Kratę poprzez rewitalizację zabytkowych budynków szkieletowych wraz z restauracją organów kościelnych we wsi Swołowo na potrzeby mieszkańców Pomorza i innych regionów Polski”.
3.4. Strona internetowa ma stanowić źródło informacji o wsi Swołowo i inicjatywach podejmowanych w Swołowie przez Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsku oraz Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie.
3.5. Efektem zamówienia ma być nowoczesna i atrakcyjna wizualnie strona internetowa, o intuicyjnej nawigacji, prezentująca informacje na temat wsi Swołowo i wydarzeń organizowanych w Swołowie, a także system CMS, umożliwiający samodzielne zarządzanie stroną, jej wyglądem i zawartością przez Zamawiającego, dodawanie, zmienianie treści i grafiki, umożliwiający rozbudowę strony, zarówno przez poszerzenie o dodatkowe działy i podstrony, szybką zmianę szablonów graficznych, jak i przez dodawanie, usuwanie, podmienianie załączników w postaci plików z rozszerzeniem DOC, PDF oraz materiałów graficznych i multimedialnych
3.6. OPZ znajduje się w załączniku NR 8 DO SIWZ,
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
6.1 Opracowanie projektu graficznego nastąpi w formie prezentacji wykonanej w terminie 60 dni od podpisania umowy. Publikacja gotowej strony nastąpi w terminie do 40 dni od akceptacji projektu graficznego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usługi wykonania strony internetowej o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda usługa;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 9.2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Należy przedstawić wstępny projekt graficzny strony głównej i koncepcji graficznej na całość serwisu www.swolowo.pl w formacie JPG i na płycie CD.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj.
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
c) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych a także ich zmiany mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
d) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
e) zmian przedmiotu zamówienia wynikającego z inicjatywy Zamawiającego lub okoliczności które uniemożliwiają należytego wykonanie przedmiotu umowy,
f) zawieszenia i wstrzymania usługi przez zamawiajacego,
g) zmianę terminu rozpoczęcia lub zakończenia usługi w sytuacjach uzasadnionych leżących po stronie Zamawiającego związanych z koniecznością przestrzegania terminów i warunków uzyskania dofinansowania zewnętrznego na realizację danego projektu zgłoszonego do dofinansowania,
h) w razie potrzeby wykonania usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego zakończenia inwestycji.
2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
3) zmiany zakresu usług powierzonego podwykonawcom,
4) zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w § 9 umowy, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego.
5) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
6) zmiany dotyczą terminów płatności,
7) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
8) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
9) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
10) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
11) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi,
12) zmiany wynagrodzenia w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|