1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykona w stosunku do wszystkich ofert czynności wynikające z art. 87, art. 89 i art. 90 ust. 1 ustawy. Natomiast w stosunku do wstępnie wybranego Wykonawcy dokona analizy podmiotowej pod kątem zaistnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym. 4.Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców będą miały zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. Wszelkie koszty udziału w postępowaniu jak również koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca. 10.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 11.Zamawiajacy nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12.Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych
Część I – artykuły spożywcze różne
Cześć II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Cześć III - mrożonki
Cześć IV - pieczywo
Cześć V – jaja kurze konsumpcyjne
Cześć VI - mięso wołowo -wieprzowe
Cześć VII – mięso drobiowe
Cześć VIII – wyroby garmażeryjne
Cześć IX - wędliny
Cześć X - warzywa i owoce
13.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części, treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na dodatkowych dostawach towaru wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu. 15.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16.Zamawiający (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp) żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 17.Ogłoszenie o niniejszym przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, BIP oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://olsztynsp10.szkolnybip.pl
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych różnych grup towarowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie, od dnia 2 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku wg. zapotrzebowania zgłaszanego telefonicznie przez pracownika zamawiającego.
Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:
Część I – artykuły spożywcze różne
Cześć II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Cześć III - mrożonki
Cześć IV - pieczywo
Cześć V – jaja kurze konsumpcyjne
Cześć VI - mięso wołowo -wieprzowe
Cześć VII – mięso drobiowe
Cześć VIII – wyroby garmażeryjne
Cześć IX - wędliny
Cześć X - warzywa i owoce
3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by: - artykuły żywnościowe w każdej grupie towarowej (w części zamówienia) były wysokiej jakości w gat. I Dostawy - były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2018 poz1541 z późn. Zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. - Wykonawca powinien posiadać samochód /samochody dostawcze spełniające wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. - Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia. - Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości. - przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Część I – X artykuły spożywcze różne 1.Oferowane produkty były wysokiej jakości w gat. I, były dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz.U Nr 31 poz 265 z 2005 ) 2. Oferowane artykuły żywnościowe powinny charakteryzować się wysoką jakością i powinny posiadać termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych. 4. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 5.Opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. 6. Smak i zapach oferowanych produktów powinien być charakterystyczny dla danego artykułu bez obcych posmaków czy zapachów. 7. Nazwy producentów umieszczone w formularzu cenowym wskazują na produkty, które odpowiadają specyficznym potrzebom zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości. 8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP 9. Wielkość zamówienia określona jest w załączniku od nr 2a do nr 2j SIWZ 10.Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości . Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
|
GuidZP400 |
bd2740db-3adb-45df-b678-51088fe9d7f2
|
Biuletyn |
656945-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 10 im.Władysława Broniewskiego
|
Regon |
71634200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 237 727
|
Zamawiajacy fax |
895 237 727
|
Zamawiajacy email |
cygan.jola@interia.pl
|
Adres strony url |
http://olsztynsp10.szkolnybip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://olsztynsp10.szkolnybip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę nalezy złozyć w formie pisemnej w postaci papierowej w trwale zamknietej kopercie lub opakowaniu, osobiście, przez operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłań
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Władysława Broniewskiego, ul. Niepodległości 18, 10-045 Olsztyn (sekreatariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie w roku 2019
|
Numer referencyjny |
SP10. 26.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykona w stosunku do wszystkich ofert czynności wynikające z art. 87, art. 89 i art. 90 ust. 1 ustawy. Natomiast w stosunku do wstępnie wybranego Wykonawcy dokona analizy podmiotowej pod kątem zaistnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym. 4.Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców będą miały zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. Wszelkie koszty udziału w postępowaniu jak również koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca. 10.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 11.Zamawiajacy nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12.Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych
Część I – artykuły spożywcze różne
Cześć II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Cześć III - mrożonki
Cześć IV - pieczywo
Cześć V – jaja kurze konsumpcyjne
Cześć VI - mięso wołowo -wieprzowe
Cześć VII – mięso drobiowe
Cześć VIII – wyroby garmażeryjne
Cześć IX - wędliny
Cześć X - warzywa i owoce
13.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części, treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na dodatkowych dostawach towaru wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu. 15.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16.Zamawiający (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp) żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 17.Ogłoszenie o niniejszym przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, BIP oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://olsztynsp10.szkolnybip.pl
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych różnych grup towarowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie, od dnia 2 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku wg. zapotrzebowania zgłaszanego telefonicznie przez pracownika zamawiającego.
Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:
Część I – artykuły spożywcze różne
Cześć II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Cześć III - mrożonki
Cześć IV - pieczywo
Cześć V – jaja kurze konsumpcyjne
Cześć VI - mięso wołowo -wieprzowe
Cześć VII – mięso drobiowe
Cześć VIII – wyroby garmażeryjne
Cześć IX - wędliny
Cześć X - warzywa i owoce
3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by: - artykuły żywnościowe w każdej grupie towarowej (w części zamówienia) były wysokiej jakości w gat. I Dostawy - były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2018 poz1541 z późn. Zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. - Wykonawca powinien posiadać samochód /samochody dostawcze spełniające wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. - Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia. - Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości. - przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Część I – X artykuły spożywcze różne 1.Oferowane produkty były wysokiej jakości w gat. I, były dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz.U Nr 31 poz 265 z 2005 ) 2. Oferowane artykuły żywnościowe powinny charakteryzować się wysoką jakością i powinny posiadać termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych. 4. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 5.Opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. 6. Smak i zapach oferowanych produktów powinien być charakterystyczny dla danego artykułu bez obcych posmaków czy zapachów. 7. Nazwy producentów umieszczone w formularzu cenowym wskazują na produkty, które odpowiadają specyficznym potrzebom zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości. 8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP 9. Wielkość zamówienia określona jest w załączniku od nr 2a do nr 2j SIWZ 10.Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości . Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na dodatkowych dostawach towaru wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu.
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawiał warunków w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Formularz oferty razem z załącznikiem formularz cenowy ( dla wybranej części ) według załącznika stanowiącego załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca składa powyższe Oświadczenie po upublicznieniu Informacji po otwarciu ofert (zgodnie z art. 86 ust. 5). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w prowadzonym postępowaniu tylko jednej Oferty.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zgody obu Stron, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej: 1) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 2) zmiany oferowanych produktów w przypadku obiektywnej niemożliwości ich dostarczenia, w szczególności zakończonej produkcji, niedostępności na rynku, pod warunkiem, że nowe produkty będą równoważne pod względem rodzaju i wymaganych parametrów. 3. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 nie będą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy oraz nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. 4. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w przypadku: 1)wystąpienia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku ustawowych zmian obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. Zmiana w tym zakresie będzie skutkować zwiększeniem lub zmniejszeniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy oraz zwiększeniem lub zmniejszeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy (zależnie od wprowadzonych zmian ustawowych); 2) wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia określonego w umowie w terminie wcześniejszym niż termin obowiązywania umowy. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o ilości zabezpieczające ciągłości realizacji przedmiotowego zadania. Zmiany Umowy, określone w ust. 4 pkt 2 nie będą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy a będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 6. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców. 7. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2 i ust. 4, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określona jest w załączniku 2a SWIZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określona jest w załączniku 2b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15211000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określona w załączniku 2c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jaja świeże konsumpcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
mięso wołowo- wieprzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2g do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2h do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2i do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2j do SIWZ
|
| |