Zakup wraz zdostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656883-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 22 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 6 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 22 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 14 szt.
Pakietu nr 5 - Szafa teleinformatyczna – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c521e60e-bbf6-4c92-89ca-2fca9122b944
Biuletyn 656883-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 126323300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3C, budynek administracji /pok.212sekretariat/, 25-734 Ki elce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz zdostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Numer referencyjny AZP 241-162/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 22 szt. Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 6 szt. Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 22 szt. Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 14 szt. Pakietu nr 5 - Szafa teleinformatyczna – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1,2 .
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2-3 do SIWZ /Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Pakiet nr 1 - 4 a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. Pakiet nr 5 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 i ust. 3 umowy. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie; 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 3) zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych w zakresie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto; 4) opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian w terminach w § 2 ust. 1 Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu; 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 6) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. 7) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej, - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. 8) Zmiany osób: odpowiedzialnych za realizację umowy, przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. 9) Zmiany nr konta, o którym mowa w §4 ust. 3 Umowy. 10) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) Pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. b) Pojawienie się nowszej, korzystniejszej dla realizacji przedmiotu zamówienia, technologii wykonania przedmiotu umowy. c) Zmiany w wymaganych parametrach sprzętu komputerowego w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi. d) Wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 11) Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 Umowy.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) - 22 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Laptopy używane, poleasingowe - 6 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Monitory fabrycznie nowe - 22 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Pakiet biurowy - 14 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Szafa teleinformatyczna - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do : Pakietu nr 5 - Szafa teleinformatyczna – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)