GuidZP400 |
c521e60e-bbf6-4c92-89ca-2fca9122b944
|
Biuletyn |
656883-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.onkol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3C, budynek administracji /pok.212sekretariat/, 25-734 Ki elce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz zdostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
AZP 241-162/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 22 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 6 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 22 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 14 szt.
Pakietu nr 5 - Szafa teleinformatyczna – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1,2 .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz cenowy oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2-3 do SIWZ /Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Pakiet nr 1 - 4
a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony -
w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
Pakiet nr 5
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 i ust. 3 umowy. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie;
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych w zakresie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto;
4) opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian w terminach w § 2 ust. 1 Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu;
5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
6) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
7) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej, - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
8) Zmiany osób: odpowiedzialnych za realizację umowy, przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
9) Zmiany nr konta, o którym mowa w §4 ust. 3 Umowy.
10) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) Pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy.
b) Pojawienie się nowszej, korzystniejszej dla realizacji przedmiotu zamówienia, technologii wykonania przedmiotu umowy.
c) Zmiany w wymaganych parametrach sprzętu komputerowego w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi.
d) Wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres.
11) Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) - 22 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 22 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Laptopy używane, poleasingowe - 6 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Monitory fabrycznie nowe - 22 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 22 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Pakiet biurowy - 14 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 14 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Szafa teleinformatyczna - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania biurowego oraz szafy serwerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 5 - Szafa teleinformatyczna – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |