GuidZP400 |
e4dc23bf-739f-4c01-8e9a-b9a3cc9207ea
|
Biuletyn |
658245-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
|
Regon |
31468400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Monte Cassino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 775 065
|
Zamawiajacy fax |
166 775 064
|
Zamawiajacy email |
dzp@wszp.pl
|
Adres strony url |
www.wszp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty przesłane w formie pisemnej, pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital im.Św. Ojca Pio w Przemyślu ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz asortymentu niezbędnego do funkcjonowania kuchni szpitalnej
|
Numer referencyjny |
ZP/41/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
17
|
Okreslenie przedmiotu |
Zad. 1 – Papier toaletowy -1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 2 – Ręczniki papierowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 4 – Materiały do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 6 – Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 7 – Dozowniki -3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki -7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 –Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.;
Zad. 12–- Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek -2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem - 1 poz. asort. w ilości 1450 szt.;
Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
|
Cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniachzgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia- zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach- zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia- zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2017 poz. 211)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
2.Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje – na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 17 – stosownie do składanych ofert.
3.Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 5, 6, 11, 12, 13, 15, mogą być stosowane w szpitalach.
4.Aktualna Karta charakterystyki preparatu (nie starsza niż 3 lata) – w przypadkach wymaganych prawem – dot. zad. 5, 6, 11, 12, 13 i 15. Dołączone do oferty w wersji papierowej oraz elektronicznej (na płytce CD lub DVD lub innym nośniku np. pendrive). Jeżeli dany asortyment nie posiada karty charakterystyki, należy złożyć stosowne oświadczenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz zawierający opis przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
11. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 1 – Papier toaletowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 1 – Papier toaletowy -1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 2 – Ręczniki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 2 – Ręczniki papierowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 4 – Materiały do czyszczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 4 – Materiały do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 6 – Mydło
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 6 – Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 7 – Dozowniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 7 – Dozowniki -3 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki -7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 10 –Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 11 –Środek do zamgławiania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 11 –Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 12– Preparaty do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 12–Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek -2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem - 1 poz. asort. w ilości 1450 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |